Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=інтеграція науки і освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України), Слюсаренко, Олена Миколаївна, Таланова, Жаннета
Назва : Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - Київ: АПН України, 2015. - № 4. - С. 11-21
Примітки : Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академии--академії--вища освіта--вища освіта в зарубіжних країнах--вища освіта за кордоном--вища освіта зарубіжних країн--высшее образование--высшее образование в зарубежных странах--высшее образование за рубежом--интеграция науки и образования--інтеграція науки і освіти--наукова діяльність--наукові дослідження--научная деятельность вузов--научные исследования--научные исследования в высшей школе--образование в странах ес--освіта у країнах єс--образование в китае--освіта в китаї--образование в сша--освіта в сша--университетская наука--університетська наука--университеты сша--університети сша
Анотація: Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)