Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=інтеграція науки і освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України), Слюсаренко, Олена Миколаївна, Таланова, Жаннета
Назва
: Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки
Місце публікування
: Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - Київ: АПН України, 2015. - № 4. - С. 11-21
Примітки
: Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): академии--академії--вища освіта--вища освіта в зарубіжних країнах--вища освіта за кордоном--вища освіта зарубіжних країн--высшее образование--высшее образование в зарубежных странах--высшее образование за рубежом--интеграция науки и образования--
інтеграція науки і освіти
--наукова діяльність--наукові дослідження--научная деятельность вузов--научные исследования--научные исследования в высшей школе--образование в странах ес--освіта у країнах єс--образование в китае--освіта в китаї--образование в сша--освіта в сша--университетская наука--університетська наука--университеты сша--університети сша
Анотація:
Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)