Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=інноваційні управлінські рішення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290(4УКР)г-86
Автор(и) : Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)
Назва : Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 240-245: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290(4УКР)г-86
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы предприятия, 2002-2012 гг.
Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инвестиционная привлекательность предприятий--інвестиційна привабливість підприємств--стоимость предприятий--вартість підприємств--теория стоимости--теорія вартості--инновационные управленческие решения--інноваційні управлінські рішення--капитализация--капіталізація--капитал отношений--капітал відносин--логистические риски--логістичні ризики--логистическо-маркетинговые стратегии--логістично-маркетингові стратегії--маркетинговые риски--маркетингові ризики--создание стоимости--формування вартості--стейкхолдеры--стейкхолдери--управленческие парадигмы--управлінські парадигми--экологические стандарты--екологічні стандарти
Анотація: Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)