Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бізюк, Л. І. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізького національного університету).
    Визначення ролі інтернету у розвитку студентів через культуру діалогу за британським форматом дебатів [Текст] / Л. І. Бізюк, К. О. Терещенко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів -- інтернет -- технічні засоби навчання -- використання інтернету у навчанні -- дебати -- британський формат дебатів -- дебати як навчальна технологія -- технології навчання -- навчальні ігри -- інноваційні методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- преподавание учебных предметов -- интернет -- технические средства обучения -- использование интернета в обучении -- дебаты -- британский формат дебатов -- дебаты как учебная технология -- технологии обучения -- учебные игры -- инновационные методы обучения -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розглянуто методику проведення навчальногї гри "Британський формат дебатів" на прикладі гри на тему "Роль інтернету у розвитку студентів".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Терещенко, К. О. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізький національний університет); Британський формат дебатів, навчальна гра \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Бак, Мирослав (кандидат педагогічних наук; здубувач НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- реформирование образования -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- освітній інформаційний простір -- образовательное информационное пространство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інформаційний простір освіти -- информационное пространство образования -- інформатизація шкільної освіти -- информатизация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг.


Знайти схожі

3.


    Богосвятська , Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    "Будьте по-дитячому прості, захоплені, емоційні!" (ексклюзивне інтерв'ю) / А. -М. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 2-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
жизненный путь ученых -- життєвий шлях науковців -- инновационные методы обучения -- интервью -- інноваційні методи навчання -- інтерв'ю -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- науковий шлях вчених -- науковці-методисти -- научный путь ученых -- ученые-методисты
Анотація: Анна-Марія Богосвятська - філолог, педагог, кандидат філологічних наук, фахівець з методики викладання зарубіжної лтератури - розповідає про свій науковий шлях, творчі плани, нові книги, ідеї.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_9\1.pdf

Знайти схожі

4.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 24-28. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
воспитательные мероприятия -- инновационные методы воспитания -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии обучения -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- навчально-виховні заходи -- учебно-воспитательные мероприятия -- масові виховні заходи -- массовые воспитательные мероприятия -- флешмоб -- хепенінг -- промо-акція -- книжкове дефіле -- книжное дефиле -- печа-куча -- літературна дегустація -- литературная дегустация
Анотація: Пропонується невелика скарбничка інноваційних форм масових виховних заходів: флешмоб, хепенінг, книжкове дефіле, літературна дегустація тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_4\5.pdf

Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Буктрейлер як стратегія залучення учнів до читання / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 2. - С. 2-6. - Література : С.6 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
буктрейлери -- визуализация образов литературного произведния -- візуалізація образів літературних творів -- визуализация учебной информации -- візуалізація учбової інформації -- визуализация художественного текста -- візуалізація художнього тексту -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- продвижение книги -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Буктрейлер - одна з нових форм просування книги та пропагування читання - короткий ролік-анотація до книжки, аудіовізуальний продукт, що ілюструє найбільш яскраві моменти літературного твору. Буктрейлер розповідає про книжку так, як кінотрейлер розповідає про фільм.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\1.pdf

Знайти схожі

6.


    Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; член-кореспондент НАНО).
    Сезонні валеохвилинки: острівець здоров'я, усмішок і позитиву на уроці / А.-М. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 4-7
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальна педагогіка -- здоров'язбережувальні освітні технології -- здоровьесберегательная педагогика -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- хвилинки здоров'я -- минуты здоровья -- валеохвилинки -- валеоминуты
Анотація: Йдеться про необхідність проведення валеохвилинок (хвилинок здоров'я) на уроках, описано типи таких хвилинок, подається новий поділ валеохвилинок - на пори року - сезонні валеохвилинки. Подано розробку вправ для проведення хвилинок здоров'я.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_9\2.pdf

Знайти схожі

7.


    Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор).
    Впровадження інноваційних технологій навчання задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 58-65
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво -- інформаційно-освітні ресурси -- інноваційні методи навчання -- мультимедийні технології -- дистанційне навчання -- вищі навчальні заклади -- комп'ютерне навчання -- вищі навчальні заклади -- комп'ютерне тестування -- відеокомунікаційні технології -- международное сотрудничество -- информационно-образовательные ресурсы -- инновационные методы обучения -- мультимедийные технологии -- дистанционное обучение -- высшие учебные заведения -- компьютерное тестирование -- видеокоммуникационные технологии
Анотація: Розглядається досвід Харківського національного університету радіоелектроніки з використання інноваційних технологій для забезпечення якісної підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Наводяться основні напрямки впровадження інноваційних технологій і методик навчання.


Дод.точки доступу:
Лєсна, Н. (проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету радіоелектроніки; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Рєпка, В. (заступник начальника відділу організації навчального процесу Харківського національного університету радіоелектроніки; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Інформаційна графіка на уроках української мови [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - 2. - С. 17-20. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инфографика -- информационная графика -- інноваційні методи навчання -- інфографіка -- інформаційна графіка -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Обгрунтовано доцільність використання інформаційної графіки (інфографіки) як одного з найефективніших методів викладання української мови в сучасній школі.


Знайти схожі

9.


    Борисенко, Наталія (викладач).
    Навчання як маленька велика пригода [Текст] / Н. Борисенко // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- квести -- квесты -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- навчальні квести -- учебные квесты -- позакласні заходи -- внеклассные мероприятия -- алгоритм розробки навчальних квестів -- алгоритм разработки учебных квестов
Анотація: Мова йде про досвід з організації навчальних квестів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Волковська, О. В. (вчитель історії першої категорії Одеської спеціалізованої школи-інтернату №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови).
    Використання елементів модульного навчання на уроках історії стародавнього світу [Текст] / О. В. Волковська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 1-2. - С. 50-52. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- модульне навчання -- модульное обучение -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- навчальні модулі -- учебные модули -- чуттєво-естетичний модуль -- чувственно-эстетический модуль -- установчо-мотиваційний модуль -- установочно-мотивационный модуль -- змістовно-пошуковий модуль -- содержательно-поисковый модуль -- контрольно-змістовий модуль -- контрольно-содержательный модуль -- адаптивно-перетворювальний модуль -- адаптивно-преобразовательный модуль -- контрольно-рефлексивний модуль -- контрольно-рефлексивный модуль -- духовно-естетичний модуль -- духовно-эстетический модуль -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс -- міфологія Давнього Єгипту -- мифология Древнего Египта
Анотація: Опис технології модульного навчання на прикладі розробки уроку з теми: "Міфологія Давнього Єгипту" для 6 класу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (18.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)