Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=індикативні змінні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сувіттават, Адісак (доктор з бізнес-адміністрування; співробітник кафедри логістики; викладач Міжнародного коледжу університету Бурафа; м.Чонбурі; Таїланд)
Назва : Якість обслуговування у банку : на прикладі банку "Бангкок" (філіал в Чонбурі)
Серія: Гроші, фінанси і кредит
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 5. - С. 336-342: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.1(5ТАЇ)в7-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банківська система
Банковская система
Географіч. рубрики: Таиланд
Таїланд
Чонбури
Чонбурі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банковская безопасность--банківська безпека--банківська система--банковская система--банковские услуги--банківські послуги--управление качеством банковского обслуживания--управління якістю банківського обслуговування--банкоматы--бмнкомати--доверие клиентов банков--довіра клієнтів банків--доверие банкам--довіра банкам--доступность банковского обслуживания--доступність банківського обслуговування--индикативные переменные--індикативні змінні--информационная приватность--інформаційна приватність--коммерческие банки--комерційні банки--конфиденциальная информация--конфінденційна інформація--онлайн-услуги банков--онлайн-послуги банків--потребительская удовлетворённость--споживча задоволеність--расчетные книжки--розрахункові книжки--банковское самообслуживание--банківське самообслуговування
Анотація: Досліджено змінні задоволеності клієнтів та їх довіри на прикладі банку «Бангкок» у провінції Чонбурі (Таїланд). Представлено середні оцінки за наступними параметрами: оперативність обслуговування; реакція на скарги; взаємодія з клієнтами в цілому; фізичні параметри всередині банку; банківська безпека; доступність банку; ставлення банку до питань приватності та конфіденційності; онлайн-послуги; наявність банкоматів та розрахункових книжок; самообслуговування. Надано авторські рекомендації стосовно подальшого покращення якості обслуговування, виходячи з представлених результатів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)