Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=індивідуальний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Куденко, О. В.
(аспирант кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана).
Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. -
№ 1
. - С. 108-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
339.138
ББК
65.011г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология
--
аналітична методологія
--
индивидуальный маркетинг
--
індивідуальний маркетинг
--
концентрированный маркетинг
--
концентрований маркетинг
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
недифференцированный маркетинг
--
недеференційований маркетинг
--
отвлекающий маркетинг
--
відволікаючий маркетинг
--
рыночное сегментирование
--
ринкове сегментування
--
экономическая эффективность маркетинга
--
економічна ефективність маркетингу
Анотація:
Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням страстратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Доведено, що стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\; Котлер, Филіп (професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту ; 1931-) \про нього\
Знайти схожі
>
2.
Решетнікова, Ірина
(професор; доктор економічних наук).
Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 1
. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами
--
логістичні послуги
--
канали розподілу
--
організація маркетингової діяльності
--
індивідуальний маркетинг
--
споживання товарів
--
якість логістичних послуг
--
поведінка споживачів
--
управление логистическими процессами
--
логистические услуги
--
каналы распределения
--
организация маркетинговой деятельности
--
индивидуальный маркетинг
--
потребление товаров
--
качество логистических услуг
--
поведение потребителей
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)