Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=індекс Пааше<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роганова, Ганна Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Назва : Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018. - № 4. - С. 73-85: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.5:642.5
ББК : 65.304.25(4УКР)с-86
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.
Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.
Методология ценообразования
Методологія ціноутворення
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналитическая методология--анкалітична методологія--гершенкрона эффект--гершенкрона ефект--доходность предприятий--прибутковість підприємств--расходы предприятий--витрати підприємств--индекс ласпейреса--індекс ласпейреса--индекс пааше--індекс пааше--индекс потребительских цен--індекс споживчих цін--индексное оценивание--індексне оцінювання--качество информации--якість інформації--ласпейреса индекс--ласпейреса індекс--пааше индекс--пааше індекс--продукты питания--продукти харчування--алкогольні напої--алкогольные напитки--тютюнові вироби--табачные изделия--предприятия пищевой промышленности--підприємства харчової промисловості--расходы предприятий пищевой промышленности--витрати підприємств харчової промисловості--расчетные алгоритмы--розрахункові алгоритми--регионы украины--регіони україни--зарубіжний досвід--зарубежный опыт--себестоимость продукции--собівартість продукції--статистическая информация--статистична інформація--стоимость продукции--вартість продукції--товаропроизводители--товаровиробники--финансовые механизмы--фінансові механізми--эффект гершенкрона--ефект гершенкрона
Анотація: Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)