Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=індекс Пааше<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Роганова, Ганна Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Назва
: Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості
Серія:
Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018. - № 4. - С. 73-85: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 338.5:642.5
ББК
: 65.304.25(4УКР)с-86
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.
Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.
Методология ценообразования
Методологія ціноутворення
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аналитическая методология--анкалітична методологія--гершенкрона эффект--гершенкрона ефект--доходность предприятий--прибутковість підприємств--расходы предприятий--витрати підприємств--индекс ласпейреса--індекс ласпейреса--индекс пааше--
індекс пааше
--индекс потребительских цен--індекс споживчих цін--индексное оценивание--індексне оцінювання--качество информации--якість інформації--ласпейреса индекс--ласпейреса індекс--пааше индекс--пааше індекс--продукты питания--продукти харчування--алкогольні напої--алкогольные напитки--тютюнові вироби--табачные изделия--предприятия пищевой промышленности--підприємства харчової промисловості--расходы предприятий пищевой промышленности--витрати підприємств харчової промисловості--расчетные алгоритмы--розрахункові алгоритми--регионы украины--регіони україни--зарубіжний досвід--зарубежный опыт--себестоимость продукции--собівартість продукції--статистическая информация--статистична інформація--стоимость продукции--вартість продукції--товаропроизводители--товаровиробники--финансовые механизмы--фінансові механізми--эффект гершенкрона--ефект гершенкрона
Анотація:
Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)