Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Неприцька, Т. І. (Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників; Вінниця).
    Місце польської мови в багатомовному просторі Європейського Союзу / Т. І. Неприцька // Грані. - 2015. - № 4. - С. 86-90. - Бібліографія : С.89-90 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.4(0),4
Рубрики: Міжнародні відносини
   Международные отношения

   Європа
    Европа

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
европейское языковое пространство -- європейський мовний простір -- имидж стран -- имидж Польши -- імідж країн -- імідж Польщі -- культура -- культурний простір -- культурное пространство -- мовна політика -- мовна політика Європейського Союзу -- польский язык -- польська мова -- польщизна -- языковая политика -- языковая политика Европейского Союза
Анотація: Досліджено позицію польської мови у багатомовному просторі Європейського Союзу і визначені чинники, які сприяють набуттю нею популярності й поширенню в Європі. Велика територія та кількість населення визначають чималу присутність польської мо ви в Європейському Союзі. Інтенсивний економічний розвиток сприяє популяризації вивчення та використання польської мови у бізнес-колах, хоча домінуючою мовою була і залишається англійська. У статті зазначені також ряд пересторог, що походять із істори чного минулого залежного та напівзалежного існування польського народу: перебування польської мови і культури в тіні німецькомовного та російськомовного культурного простору, негативний імідж сучасної Польщі, нізький рівень обізнаності європейців із з добутками польської культури, відсутність популярності та несформована економічна потреба у вивченні польської мови за кордоном.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\15.pdf

Дод.точки доступу:
\о нем\; \про нього\

Знайти схожі

2.


    Сасин, Г. В. (Ужгородський національний університет; Ужгород).
    Інформаційна війна: сутність, засоби реалізації, результати та можливості протидії (на прикладі російської експансії в український простір) / Г. В. Сасин // Грані. - 2015. - № 3. - С. 18-23. - Бібліографія : С.22-23 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

   Україна
    Украина

    Росія

    Россия

Кл.слова (ненормовані):
гибридные войны -- гібридні війни -- російська експансія -- имидж -- информационная безопасность -- информационные войны -- информационная политика -- информационная экспансия -- информационное пространство -- информация -- імідж -- інформаційна безпека -- інформаційні війни -- інформаційна експансія -- інформаційна політика -- інформаційний простір -- інформація -- военно-политические конфликты -- військово-політичні конфлікти -- манипулятивные технологии -- маніпулятивні технології -- мас-медіа -- масс-медиа -- психоинформационные технологии -- психоінформаційні технології -- российская экспансия
Анотація: Розглянуто сутність та специфіку інформаційної війни, яка як явище існує з давніх часів та є глобальним ресурсом сьогодення. Встановлено проблему інформаційної війни в Україні та її передумови. Досліджено, що проти України вже давно здійснюют ься інформаційні атаки, які розхитують ситуацію всередині країни та створюють негативний імідж України в світі. Проаналізовано застосування Російською Федерацією проти України засобів та методів інформаційного впливу. Виявлені основні напрямки та спос оби маніпулятивних, психоінформаційних технологій Російської Федерації відносно України. Автором запропоновано підходи щодо захисту інформаційного простору та національної безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\3.pdf

Знайти схожі

3.


    Поцелуйко, А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ).
    Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях / А. О. Поцелуйко // Грані. - 2015. - № 5. - С. 68-74. - Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.502
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж государства -- імідж держави -- концепти -- социальная психология -- социальные стереотипы -- социологические понятия -- символ -- установка -- соціальна психологія -- соціальні стереотипи -- соціологічні поняття -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.


Знайти схожі

4.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


    Бобир, Валентина (головний спеціаліст з питань освіти, молоді та спорту).
    Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу / В. Бобир // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 20-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні заклади -- дошкольные учреждения -- рейтинги дитсадків -- рейтинги детсадов -- імідж дитсадків -- иммидж детсадов -- конкурентоспроможність дитсадків -- конкурентоспособность детсадов -- методи оцінювання конкурентоспроможності -- методы оценивания конкурентоспособности
Анотація: Дається відповідь на запитання як забезпечити конкурентоспроможність закладу

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

6.


    Гриненко, А. (кандидат економічних наук).
    Корпоративна культура соціально-відповідального банку / А. Гриненко, М. Іщанова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 11-17 : табл.; рис.-3. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Экономика
   Кредитно-денежная система

   Економіка

   Кредитно-грошова система

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративная культура -- складові корпоративної культури -- составные корпоративной культуры -- функції корпоративної культури -- функции корпоративной культуры -- рівні корпоративної культури -- уровны корпоративной культуры -- корпоративна солідарність -- корпоративная солидарность -- корпоративна етика -- корпоративная этика -- корпоративний дух -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- фірмовий стиль банку -- фирменный стиль банка -- імідж організації -- иммидж банка -- соціально-відповідальні банки -- социально-ответственные банки -- відповідальність банків -- ответственность банков -- управління корпоративною культурой -- управление корпоративной культурой
Анотація: Розкрито сутність поняття корпоративна культура, її функції, рівні та складові, а також, на основі досвіду одного з успішних соціально-відповідальних на фінансовому ринку України банку - АТБ "Фінанси та кредит", обгрунтовано та розроблено практичні рекомендації щодо напрямів удосконалення корпоративної культури в вітчизняних організаціях.


Дод.точки доступу:
Іщанова, М.

Знайти схожі

7.


    Дзюба, Р. М. (Донецький національний університет; Вінниця).
    Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.3(4/8)
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Австралія
    Австралия

Кл.слова (ненормовані):
Австралия -- Австралія -- бренд країни -- бренд страны -- зарубежное кино -- зарубежный опыт -- зарубіжне кіно -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- імідж країни -- кино -- киноиндустрия -- кинофильм как канал коммуникации -- кіно -- кіноіндустрія -- кінофільм як канал комунікації -- маркетинг -- маркетингова кампанія -- маркетинговая кампания -- плейсбрендинг -- події світового рівня -- политика правительства -- політика уряду -- события мирового уровня
Анотація: Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Стемковська, Ярослава (кандидат педагогічних наук; заступник директора з виховної роботи).
    Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- авторські концепції -- авторские концепции -- імідж шкіл -- иммидж школ -- профільні школи -- профильные школы -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование
Анотація: Проаналізовано сутність поняття "педагогічні умови"; розглянуто наукові позиції сучасних вітчизняних дослідників щодо означеної проблематики; визначено педагогічні умови, які є гарантом вирішення завдань управління розвитком організаційної роботи вчителів школи художньо-естетичного профілю. Зазначено, що унікальність навчального закладу реалізується двома способами: формулюванням і документальним оформленням концепції, а також створенням і позиціонуванням позитивного іміджу школи.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Хахула, Л. І.
    Державотворчі та національно-демократичні процеси в Україні 1991-2014 рр.: польський суспільно-політичний дискурс / Л. І. Хахула // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 92-107. - Примітки посторінкові : 84 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1991-2014 рр.
   История, 1991-2014 гг.

   Україна
    Украина

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
имагология -- имидж Украины -- история Украины -- история Украины 21 в. -- іманологія -- імідж -- історія України -- международный имидж Украины -- образ украинцев -- образ Украины -- образ України -- политический дискурс -- політичний дискурс -- украинско-польские взаимоотношения -- украинско-польские отношения -- украинско-польские отношения в СМИ -- українсько-польські відносини
Анотація: Проаналізовано зміни польської суспільно-політичної думки про Україну та українців у період 1991-2014 рр. Особливу увагу приділено відображенню у пресі, в офіційному й політичному дискурсах проблем, пов'язаних з розбудовою української державності та з апровадженням принципів демократії в Україні.


Знайти схожі

10.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)