Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Самедзаде, Зияд (академик Национальной академии наук Азербайджана; председатель комитета по экономической политике Парламента Азербайджанской Республики).
    Стратегия развития экономики Азербайджана [Текст] / З. Самедзаде // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 11-15 : табл.
УДК
ББК 65.04
Рубрики: Економіка
   Регіональна економіка

   Экономика

   Региональная экономика

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
економічна політика -- глобализація економіки -- імідж країни -- ринок нафти -- приватизація -- економічні реформи -- ВВП -- інвестиційна політика -- экономическая политика -- глобализация экономики -- имидж страны -- рынок нефти -- приватизация -- экономические реформы -- инвестиционная политика
Анотація: Раскрывается роль Гейдара Алиева в становлении независимого Азербайджана, построении экономической модели страны, которая способствовала динамическому социально-экономическому развитию и повышению международного авторитета Азербайджана в условиях глобализации.


Дод.точки доступу:
Алиев, Г. А. (президент Азербайджана)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Е3/2020/4
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно
2020р. № 4
Зміст:
Городецька, Т. Б. Інноваційне оновлення транспортно-експедиторської діяльності підприємства / Т. Б. Городецька, А. Г. Іващенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Лук’янчук, О. М. Особливості використання методів ефективної оцінки конкурентоспроможності підприємства / О. М. Лук’янчук, Д. В. Волкова. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тур, І. Ю. Вартість здобуття вищої освіти в економіці освіти / І. Ю. Тур. - С.18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Завражний, К. Ю. Удосконалення класифікації комунікаційних бізнес-процесів промислових підприємств / К. Ю. Завражний. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Бондаренко, О. М. Шляхи вдосконалення мінімізації дебіторської і кредиторської заборгованості та управління ними / О. М. Бондаренко, І. І. Масюк. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Булкот, Г. В. Особливості обліку та аналізу кредиторської заборгованості за розрахунками з постачальниками та підрядниками на підприємствах установах, організаціях України / Г. В. Булкот, Л. С. Іванова. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Фаізова, С. О. Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / С. О. Фаізова, О. Л. Фаізова, В. І. Гуцалова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: Ф4/2008/2
   Журнал

Фінанси України . - Виходить щомісячно
2008р. № 2
Зміст:
Кузьмін, О. Є. Фінансування діяльності корпорацій на засадах внутрішніх відсоткових облігаційних позик / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник. - С.59-67
Гаврилюк, О. В. Інвестиційний імідж та інвестиційна привабливість України / О. В. Гаврилюк. - С.68-81
Синчак, В. П. Ретроспектива податкових принципів у контексті сучасних наукових підходів / В. П. Синчак. - С.98-106
Фурман, В. М. Ризики в інвестиційній та фінансовій діяльності страховика / В. М. Фурман. - С.107-114
Кузнецова, С. А. Економічні передумови розвитку бухгалтерського обліку в умовах інформатизації суспільства / С. А. Кузнецова. - С.115-120
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.09.2008р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2005/4
   Журнал

Грані . - Виходит раз на два місяця
2005р. № 4
Зміст:
Бородін, Є. І. Міністерство України у справах молоді та спорту: становлення молодіжної політики незалежної держави ( 1991- 1996рр. ) / Є.І. Бородін. - С.3-8
Архірейський, Д. В. Отамани громадянської війни. Федір та Григорій Іванови ( ч.1 ) / Д.В. Архірейський. - С.15-27
Марченко, Р. В. Історія конституційного процесу в Україні кінця 20 століття: хроніка поступу / Р.В. Марченко. - С.28-33
Панфілов, В. О. Філософсько релігійні погляди на духовність Семена Франка ( ч.2) / В.О. Панфілов. - С.46-51
Шевцов, С. В. Метафизика Эроса в трагедии Софокла " Царь Эдип " / С.В. Шевцов. - С.52-56
Кузьменко, В. В. Интерпретация форм бытия абстрактных математических построений в философской системе Платона / В.В. Кузьменко. - С.56-62
Молодцов, Б. И. Определение категории идеального в философии Платона / Б.И. Молодцов. - С.63-67
Тарасова, Н. Ю. Ідентичність у світі множинності, варіативності, суперечливості / Н.Ю. Тарасова. - С.67-73
Братаніч, Б. В. Філософський аналіз детермінант розширення соціальних функцій маркетингу та його освітнього компоненту / Б.В. Братаніч. - С.73-77
Зубов, В. О. Морально- релігійна регуляція підприємницького інтересу: кроскультурний аналіз / В.О. Зубов. - С.78-83
Шавкун, І. Г. Новий формат менеджера як виклик глобалізації / І.Г. Шавкун. - С.84-87
Квітка, С. А. Вплив циклічних процесів на виникнення і подолання кризових ситуацій у розвитку суспільства / С.А. Квітка. - С.87-91
Власова, Т. И. Гендерные стереотипы: некоторые аспекты осмысления феномена в постклассическом и постмодерном дискурсе / Т.И. Власова. - С.92-97
Гугнин, А. Категория " кризис " в теории управления проблемными ситуациями / А. Гугнин, К. Райхель. - С.98-100
Юзва, Л. Л. Види аналізу формулювань запитань соціологічного опитування / Л.Л. Юзва. - С.101-104
Поліщук, Н. С. Вибір способу життя молоді / Н.С. Поліщук. - С.105-108
Лисеенко, Е. В. Обеспечение прав и свобод человека и гражданина в современной Украине / Е.В. Лисеенко. - С.108-113
Рябика, В. Л. Зарождение мировой социал- демократии: становление и развитие ( вторая половина 19 столетия ) / В.Л. Рябика. - С.114-117
Калиновський, Ю. Ю. Громадянська правосвідомість як основа функціонування правового суспільства / Ю.Ю. Калиновський. - С.118-121
Яковлева, Ю. О. Політик та його імідж як маркетинговий продукт / Ю.О. Яковлева. - С.122-125
Поліщук, О. І. Генеза та сучасність концепції " політичної культури " / О.І. Поліщук. - С.125-128
Рогатин, В. П. К вопросу о методолгии политологического исследования регионов: аналитический и синтетический подход / В.П. Рогатин. - С.129-133
Кочубей, Л. О. Дослідження виборчих технологій в Україні ( за даними аналізу потоку вітчизняних видань з політології ( 1998- 2004 рр. ) / Л.О. Кочубей. - С.134-140
Семенчонок, Т. В. Проблема соотношения анархии и порядка в политической философии анархизма / Т.В. Семенчонок. - С.141-144
Веденєєв, В. О. Українське суспільство: ціннісні протиріччя перехідного етапу / В.О. Веденєєв. - С.144-148
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Ф4/2004/7
   Журнал

Фінанси України . - Виходить щомісячно
2004р. № 7
Зміст:
Юхименко, П. І. Проблеми монетизації економіка України / П.І. Юхименко. - С.11-19
Савелко, Т. В. Уточнення економічного змісту й особливостей глобалізації / Т.В. Савелко. - С.20-26
Чередниченко, О. М. Ефективність використання ПДВ в Україні / О.М. Чередниченко. - С.27-35
Колосова, В. П. Стратегія допомоги світового банку / В.П. Колосова. - С.36-46
Поплавська, Ж. В. Інвестиційний імідж: регіональні аспекти / Ж.В. Поплавська, В.Г. Поплавський. - С.47-55
Коцюба, О. С. Моделювання ризику інвестиційної діяльності / О.С. Коцюба. - С.56-67
Шаповалов, О. В. Роль місцевих органів влади у створенні сприятливого інвестиційного клімату в Україні / О.В. Шаповалов. - С.68-74
Ковальчук, С. С. Інноваційна діяльність як пріоритет економічного розвитку України / С.С. Ковальчук. - С.96-103
Стадник, А. А. Розвиток кооперативного руху в Україні / А.А. Стадник. - С.104-109
Коваль, С. Л. Формування фінансових ресурсів комерційних банків / С.Л. Коваль. - С.110-115
Олексієнко, С. М. Особливості кредитування за поточними рахунками / С.М. Олексієнко. - С.116-122
Васильченко, З. М. Методологічні засади стратегії реорганізації комерційних банків / З.М. Васильченко. - С.123-130
Козоріз, Г. Г. Шахрайство у страхуванні та шляхи його усунення / Г.Г. Козоріз. - С.131-138
Полонський, О. Ю. До історії митного оподаткування в Україні / О.Ю. Полонський. - С.144-146
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи [Текст] / В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 123-127 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- потребительские кризисы -- споживчі кризи -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- купівельна поведінка -- покупательское поведение -- товары демонстративного потребления -- товари демонстративного споживання -- гламурні товари -- гламурные товары -- статусные товары -- статусні товари -- дорогі речі -- дорогие вещи -- престижні товари -- престижные товары -- імідж престижності товару -- имидж престижности товара -- Торстейна Веблена эффект -- Торстейна Веблена ефект -- эффект Торстейна Веблена -- ефект Торстейна Веблена
Анотація: Розглянуто вплив споживчої кризи на функціонування підприємств, що спеціалізуються на реалізації продуктів та послуг, для яких характерне демонстративне споживання, та запропонована ряд маркетингових заходів, впровадження яких дозволить істотно збільшити обсяги збуту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, А.Б. (бакалавр Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

7.


    Поцелуйко, А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ).
    Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях / А. О. Поцелуйко // Грані. - 2015. - № 5. - С. 68-74. - Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.502
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж государства -- імідж держави -- концепти -- социальная психология -- социальные стереотипы -- социологические понятия -- символ -- установка -- соціальна психологія -- соціальні стереотипи -- соціологічні поняття -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.


Знайти схожі

8.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

9.


    Стемковська, Ярослава (кандидат педагогічних наук; заступник директора з виховної роботи).
    Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- авторські концепції -- авторские концепции -- імідж шкіл -- иммидж школ -- профільні школи -- профильные школы -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование
Анотація: Проаналізовано сутність поняття "педагогічні умови"; розглянуто наукові позиції сучасних вітчизняних дослідників щодо означеної проблематики; визначено педагогічні умови, які є гарантом вирішення завдань управління розвитком організаційної роботи вчителів школи художньо-естетичного профілю. Зазначено, що унікальність навчального закладу реалізується двома способами: формулюванням і документальним оформленням концепції, а також створенням і позиціонуванням позитивного іміджу школи.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Хахула, Л. І.
    Державотворчі та національно-демократичні процеси в Україні 1991-2014 рр.: польський суспільно-політичний дискурс / Л. І. Хахула // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 92-107. - Примітки посторінкові : 84 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1991-2014 рр.
   История, 1991-2014 гг.

   Україна
    Украина

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
имагология -- имидж Украины -- история Украины -- история Украины 21 в. -- іманологія -- імідж -- історія України -- международный имидж Украины -- образ украинцев -- образ Украины -- образ України -- политический дискурс -- політичний дискурс -- украинско-польские взаимоотношения -- украинско-польские отношения -- украинско-польские отношения в СМИ -- українсько-польські відносини
Анотація: Проаналізовано зміни польської суспільно-політичної думки про Україну та українців у період 1991-2014 рр. Особливу увагу приділено відображенню у пресі, в офіційному й політичному дискурсах проблем, пов'язаних з розбудовою української державності та з апровадженням принципів демократії в Україні.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)