Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Неприцька Т. І. Місце польської мови в багатомовному просторі Європейського Союзу/Т. І. Неприцька // Грані. -Дніпропетровськ:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 4.-С.86-90
2.

Сасин Г. В. Інформаційна війна: сутність, засоби реалізації, результати та можливості протидії (на прикладі російської експансії в український простір)/Г. В. Сасин // Грані. -Дніпропетровськ:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 3.-С.18-23
3.

Поцелуйко А. О. Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях/А. О. Поцелуйко // Грані. -Дніпропетровськ:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 5.-С.68-74
4.

Мошек Г.Є. Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу/Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.114-117
5.

Бобир В. Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу/В. Бобир // Дошкільне виховання, 2015,N № 5.-С.20-23
6.

Гриненко А. Корпоративна культура соціально-відповідального банку/А. Гриненко, М. Іщанова // Україна: аспекти праці. -К, 2015,N № 2.-С.11-17
7.

Дзюба Р. М. Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії/Р. М. Дзюба // Грані, 2015,N № 1.-С.115-119
8.

Стемковська Я. Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю/Я. Стемковська // Рідна школа. -Київ, 2015,N № 4.-С.33-37
9.

Хахула Л. І. Державотворчі та національно-демократичні процеси в Україні 1991-2014 рр.: польський суспільно-політичний дискурс/Л. І. Хахула // Український історичний журнал. -К., 2015,N № 1.-С.92-107
10.

Мок Кім Ман Менді Цінність імені бренду/Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 4.-С.120-125
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)