Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=євроінтеграція освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Карпенко О. В., Січкар А.В.
Назва
: Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці
Місце публікування
: Педагогіка і психологія. - К.: АПН України, 2012. - № 1. - С. 89-94
Примітки
: Бібліографія : С.93-94 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 371
ББК
: 74.04
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики:
Чехія
Чехия
Анотація:
На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мусієнко І. І. (доктор наук з державного управління; професор Нац.ун-ту "Юридична академія імені Ярослава Мудрого")
Назва
: Освітні стратегії формування національних інтересів у добу глобалізації
Місце публікування
: Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 9. - С. 117-120 (Шифр Г2/2012/9)
Примітки
: Література : С. 120 : 4 назви
УДК
: 32
ББК
: 66
Предметні рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація:
Присвячено аналізу особливостей формування та провадження національних інтересів в українському суспільстві в добу глобалізації, розкривається роль освіти як провідного чинника формування національних інтересів українського соціуму з урахуванням специфіки європейської освітньої інтеграції, яка не зводиться до організаційних змін. Особлива увага приділена проблемам освітньої безпеки.
Перейти к внешнему ресурсу:
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Барчій І. М. (асистент Закарпатського державного університету; Ужгород)
Назва
: Проблеми політичної науки України в умовах Болонського процесу
Місце публікування
: Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 9. - С. 87-90 (Шифр Г2/2012/9)
Примітки
: Література : С. 90 : 15 назв
УДК
: 32
ББК
: 66
Предметні рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Проаналізовано основні проблеми політології України в умовах входження системи національної освіти до єдиного європейського освітнього простору.
Перейти к внешнему ресурсу:
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Хомерики Е. А. (Национальный авиационный университет; Киев)
Назва
: Украинское высшее образование в формате Болонского процесса: современные тенденции и проблемы
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 7. - С. 6-10 (Шифр Г2/2015/7)
Примітки
: Литература : С.9-10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 316.74:37
ББК
: 60.516.9
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): болонский процесс--болонський процес--вища освіта--вища освіта україни--высшее образование--высшее образование украины--евроинтеграция образования--европейское образовательное пространство--
євроінтеграція освіти
--європейський освітній простір--образование в украине--освіта в україні--педагогическая социология--педагогічна соціологія--реформирование высшего образования--реформирование образования--реформування вищої освіти--реформування освіти--социология образования--соціологія освіти
Анотація:
Рассматриваются процессы реформирования высшего образования, которые происходят в контексте интеграционных процессов с целью формирования единого европейского образовательного пространства. Автор указывает на то, что на пути реформирования вы сшего образования Украины можно выделить определённые трудности, которые связаны прежде всего с различием менталитета украинцев и европейцев.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кирилюк, Вікторія (учитель англійської мови; вчитель-методист)
Назва
: Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 9/10. - С. 33-37
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 371
ББК
: 74.04
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--освітній простір--образовательное пространство--євроклуби--евроклубы--мовленнєва діяльність--речевая деятельность--міжнародні програми--международные программы--наукові товариства--научные общества--патріотизм--патриотизм--європейські цінності--европейские ценности--соціокультурна компетентність--социокультурная компетентность--
євроінтеграція освіти
--евроинтеграция образования--досвід шкіл--опыт школ
Анотація:
Висвітлено діяльність гімназійного Євроклубу "FAF", участь в якому надає змогу набути теоретичних знань щодо розвитку європейських країн, ролі ЄС та НАТО в системі сучасних міжнародних відносин та практичних умінь адаптуватися до життя і навчання в різних країнах Європи, бути здатними до комунікації і реалізації своїх прав.
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Возняк, Оксана (завідувач сектору )
Назва
: Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору
Місце публікування
: Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 2. - С. 41-47: табл. (Шифр В17/2016/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 371
ББК
: 74р
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): освіта протягом життя--образование на протяжении жизни--неперервна освіта--непрерывное образование--формальна освіта--формальное образование--неформальна освіта--неформальное образование--типи неформальної освіти--типы неформального образования--організація освіти--организация образования--європейський освітній простір--европейское образовательное пространство--
євроінтеграція освіти
--евроинтеграция образования--форми неформальної освіти--формы неформального образования
Анотація:
Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кулик, Оксана (здобувач )
Назва
: Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст
Місце публікування
: Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 2. - С. 48-56 (Шифр В17/2016/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 371
ББК
: 74.04
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): філософія освіти--философия образования--виміри філософії освіти--измерения философии образования--
євроінтеграція освіти
--евроинтеграция образования--класифікація вимірів філософії освіти--классификация измерений образования--гуманізація освіти--гуманизация образования--європейський освітній простір--европейское образовательное пространство
Анотація:
Розглядаються провідні тенденції становлення новітньої вітчизняної філософії освіти. З'ясовано основне коло проблем сучасної філософії освіти у контексті євроінтеграційних процесів. Визначено провідні світоглядні принципи та пріоритети сучасної вітчизняної філософії освіти.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри філософії)
Назва
: Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простру?
Місце публікування
: Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - Київ: АПН України, 2015. - № 4. - С. 23-29
Примітки
: Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): болонский процесс--болонское образовательное пространство--болонський освітній простір--болонський процес--евроинтеграция высшего образования--євроінтеграція вищої освіти--евроинтеграция образования--
євроінтеграція освіти
--европейское образовательное пространство--європейський освітній простір--единое европейское образовательное пространство--єдиний європейський освітній простір--
євроінтеграція освіти
--єдиний освітній простір--общество знаний--освітній простір--суспільство знань
Анотація:
Розглянуто проблеми освітньої євроінтеграції як процесу конституювання принципово незавершеного і відкритого освітнього простору. Обгрунтовано думку про те, що спільний європейський простір треба розуміти не як даність, а як заданість. На основі узагальнення західного досвіду філософсько-освітньої рефлексії складно структурованих освітніх систем розкрито можливості визначення провідної культурної ідеї як підґрунтя освітніх євроінтеграційних процесів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\3.pdf
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мокін Б. І.
Назва
: Приклад побудови освітньої і наукової стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України
Місце публікування
: Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - Київ: АПН України, 2015. - № 4. - С. 30-37
Примітки
: Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): болонский процесс--болонський процес--евроинтеграция высшего образования--евроинтеграция вищої освіти--евроинтеграция украины--европейское образовательное пространство--
євроінтеграція освіти
--євроінтеграція україни--європейський освітній простір--єдиний освітній простір--технические университеты--технічні університети--университеты украины--університети україни
Анотація:
Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів Укр аїни. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації ц их стратегій у цьому виші.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\4.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)