Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=якість інформації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39с-2
Автор(и)
: Фан, Вей-Шан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент))
Назва
: Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 515-526: табл., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.39с-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Анотація:
Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 004:002
Автор(и)
: Друк В. В. (кандидат державного управління; докторант кафедри інформаційної політики та електронного урядування)
Назва
: Теоретична ідентифікація поняття "інформація" в державному управлінні
Місце публікування
: Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 106-109
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 004:002
ББК
: 73
Предметні рубрики:
Інформація
Інформатизація суспільства. Інформаційна політика
Информация
Информатизация общества. Информационная политика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інформація--інформаційне забезпечення--державне управління--категорії інформації--
якість інформації
--принципи інформаційних відносин--мімімальність інформації--достатність інформації--державна інформаційна політика--информация--информационное обеспечение--государственное управление--категории информации--качество информации--принципы информационных отношений--мимимальность информации--достаточность информации--государственная информационная политика
Анотація:
Присвячено аналізу сучасного наукового дискурсу щодо визначення поняття "інформація", наголошено на важливості інформації для державного управління, виділено специфічні властивості інформації, які є важливими для підвищення її якості, досліджено проблемні аспекти практичної реалізації принципів інформаційних відносин, розглянуто зміст понять "інформація про діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування", "інформація в управлінні соціальними системами", а також ознаки інформації, констатовано наявність дискусії, яка триває й досі щодо сутності категорії "інформація".
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Роганова, Ганна Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Назва
: Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості
Серія:
Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018. - № 4. - С. 73-85: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 338.5:642.5
ББК
: 65.304.25(4УКР)с-86
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.
Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.
Методология ценообразования
Методологія ціноутворення
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аналитическая методология--анкалітична методологія--гершенкрона эффект--гершенкрона ефект--доходность предприятий--прибутковість підприємств--расходы предприятий--витрати підприємств--индекс ласпейреса--індекс ласпейреса--индекс пааше--індекс пааше--индекс потребительских цен--індекс споживчих цін--индексное оценивание--індексне оцінювання--качество информации--
якість інформації
--ласпейреса индекс--ласпейреса індекс--пааше индекс--пааше індекс--продукты питания--продукти харчування--алкогольні напої--алкогольные напитки--тютюнові вироби--табачные изделия--предприятия пищевой промышленности--підприємства харчової промисловості--расходы предприятий пищевой промышленности--витрати підприємств харчової промисловості--расчетные алгоритмы--розрахункові алгоритми--регионы украины--регіони україни--зарубіжний досвід--зарубежный опыт--себестоимость продукции--собівартість продукції--статистическая информация--статистична інформація--стоимость продукции--вартість продукції--товаропроизводители--товаровиробники--финансовые механизмы--фінансові механізми--эффект гершенкрона--ефект гершенкрона
Анотація:
Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)