Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість обслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.

Анализ развития и функционирования транспортно-пересадочных узлов на пассажирском транспорте/Н. Б. Чернецкая-Белецкая, И. О. Баранов, В. В. Мирошников, А. С. Петрусенко // Інновації інфраструктури транспортно-логістичних систем. Проблеми, досвід, перспективи. -Сєвєродонецьк:СНУ ім. В. Даля, 2016.-С.193-195
2.

Зайченко И Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников/И Зайченко // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.15-16
3.

Корсак В.І. "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів/В. І. Корсак // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 9.-С.131-137
4.

Давидюк О. Деякі аспекти роботи працівників інтернатних установ системи соціального захисту населення: соціологічний вимір/О. Давидюк // Україна: аспекти праці. -К., 2018,N № 1.-С.28-35
5.

Герцій О. А. Дослідження моделей забезпечення якості функціонування мультисервісних мереж/О. А. Герцій // Збірник наукових праць. -К.:ДЕТУТ, 2016. т.Вип. 29:Транспортні системи і технології.-С.189-196
6.

Яновський П.О. Загальні принципи стратегічного розвитку мережі залізниць України/П. О. Яновський // Залізничний транспорт України, 2008,N № 5.-С.11-13
7.

Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 3.-С.15-17
8.

Кипа И.Н. Квалиметрия качества библиотечного обслуживания/И. Н. Кипа // Научные и технические библиотеки, 2009,N № 9.-С.28-40
9.

Герцій О. А. Критеріальна оцінка якості функціонування мультисервісних мереж/О. А. Герцій // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: Транспортні системи і технології. -Київ, 2015. т.Вип. 26-27.-С.206-215
10.

Аксьонов І.М. Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень/І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізничний транспорт України, 2008,N № 2.-С.66-72
11.

Сереченок С.Ф. Модель планування якості обслуговування пасажирів на маршрутах міської пасажирської транспортної системи/С. Ф. Сереченок // Вісник. -К.:НТУ, 2007. т.№15. Ч.2.-С.191-194
12.

Бакаєв Л. Моніторинг якості обслуговування пасажирів на залізничних вокзалах/Л. Бакаєв, С. Панпура // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія "Економіка і управління". -К.:ДЕТУТ, 2015. т.Вип. 32.-С.31-42
13.

Пастухов С.С. Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты)/С. С. Пастухов // Вестник ВНИИЖТа, 2008,N № 1.-С.23-28
14.

Самсонкин В.Н. Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок/В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко // Залізничний транспорт України, 2009,N № 4.-С.40-43
15.

Беляк А. И. Оценка качества обслуживания транзитных пассажиров/А. И. Беляк // Повышение эффективности пассажирских перевозок. -М., 1986.-С.38-43
16.

Власюк Т. А. Повышение качества обслуживания пригородных пассажиров на железнодорожном транспорте с разработкой моделей экотемпометрики/Т. А. Власюк // Транспорт: наука, техника, управление, 2010,N № 9.-С.34-37
17.

Ложковский А. Г. Расчет характеристик самоподобного трафика, аппроксимируемого распределением Парето/А. Г. Ложковский, Е. В. Левенберг // Вісник . -Львів:Львівська політехніка, 2017. т.№ 885:Радіоелектроніка та телекомунікації.-С.63–67
18.

Сафоненко А. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів/А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.60-63
19.

Петровська С.І. Теоретичні аспекти створення організаційно-економічної моделі якості обслуговування пасажирів міським транспортом/С. І. Петровська // Вісник. -К.:НТУ, 2007. т.№15. Ч.2.-С.200-202
20.

Кисіль С. В. Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності/С. В. Кисіль // Залізничний транспорт України, 2013,N № 5/6.-С.50-52
 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)