Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=якісні зміни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)
Назва : Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 9. - С. 77-86: гтабл., граф., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.14/.17
ББК : 65.304.15(4УКР)в-93
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.
Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутритораслевая динамика--внутрішньогалузева динаміка--антикризисное управление--антикризове управління--глобальные конкурентные рынки--глобальні конкурентні ринки--европейкая интеграция--європейська інтеграція--инновационная активность--інноваційна активність--качественные изменения--якісні зміни--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--маркетинговый подход--маркетинговий підхід--отраслевые рынки--галузеві ринки--политические кризисы--політичні кризи--рыночная стоимость--ринкова вартість--транспортное машиностроение--транспортне машинобудування--украинские товаропроизводители--українські товаровиробники--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)