Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=языковая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Федяєва, Валентина
(кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління
--
молода людина
--
мовна особистість
--
виховний процес
--
становлення особистості
--
особистість
--
мовленнєва діяльність
--
рідна мова
--
сімейне виховання
--
мовне виховання
--
функції мови
--
спілкування
--
поліфункціональність мови
--
цінність мови
--
діяльнісна функція мови
--
мовлення
--
мовленннєвий розвиток дитини
--
мовленнєве спілкування
--
культура мовлення
--
воспитание молодого поколения
--
молодой человек
--
становление личности
--
воспитательный процесс
--
личность
--
языковая деятельность
--
родной язык
--
семейное воспитание
--
языковое воспитание
--
функции языка
--
общение
--
многофункциональность языка
--
ценность языка
--
деятельная функция языка
--
языковое развитие ребенка
--
языковое общение
Анотація:
Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Гапанова, С. В.
Взаємопов’язане навчання видів мовленевої діяльності у процесі навчання іноземної мови / С. В. Гапанова> // Іноземні мови. - 2009. -
№ 2
. - С. 13-16
УДК
81’243
Рубрики:
Іноземні мови
Иностранные языки
Англійська мова
Английский язык
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова
--
английский язык
--
мовленева діяльність
--
языковая деятельность
--
стратегии для изучения языка
--
стратегії для навчання мови
--
іноземні мови
--
иностранные языки
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Шляхова, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету).
Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. -
Том 15
,
№ 2/3
. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.111'25
Рубрики:
Переводы научного текста
Переклади наукового тексту
Кл.слова (ненормовані):
наукові тексти
--
терміни
--
адекватність
--
буквалізм
--
мовна формула
--
еквівалентність
--
лінгводидактика
--
научные тексты
--
термины
--
переводы
--
адекватность
--
буквализм
--
языковая формула
--
эквивалентность
--
мовленнєва діяльність
--
языковая деятельность
--
перекладна продукція
--
переводная продукция
--
класифікація перекладеної продукції
--
классификация переводной продукции
--
комунікативна рівноцінність
--
коммуникативная равноценность
Анотація:
З'ясовано сутність перекладу як різновиду мовленнєвої діяльності, подано інформацію про класифікацію перекладеної продукції залежно від реалізації принципу комунікативної рівноцінності першо- та друго- творів, представлено жанрові особливості наукового тексту та мовні одиниці, із ним співвідносні.
Знайти схожі
>
4.
Трібушна, Світлана
(вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушением слуха
--
метод наступності
--
метод преемственности
--
метод перспективності
--
метод перспективности
--
мовленнєва діяльність
--
языковая деятельность
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
початкова школа
--
начальная школа
--
інтегроване навчання
--
интегрированное обучение
--
система навчання мови
--
система обучения языку
--
корекційна робота з дітьми
--
коррекционная работа с детьми
--
розвиток мовлення
--
развитие речи
Анотація:
Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.
Знайти схожі
>
5.
Гінзбург, М.
(доктор технічних наук; начальник відділу).
Про згармованість термінології, пов’язаної з формуванням, зберіганням та передаванням фахових знань / М. Гінзбург, С. Коваленко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. -
№ 5
. - С. 3-10 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.516
ББК
30ц
Рубрики:
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Кл.слова (ненормовані):
термінологія
--
терминология
--
фахові знання
--
профессиональные знания
--
нормативні документи
--
нормативные документы
--
мислення
--
мышление
--
ціннісна оцінка
--
ценностная оценка
--
згармонізованість понять
--
гармоничность понятий
--
вислів
--
выражение
--
мовленнєва діяльність
--
языковая деятельность
--
мовлення
--
мова
--
функції мови
--
функции языка
--
язык
--
комунікативна функція
--
коммуникативная функция
--
мислеоформлювальна функція
--
мыслеоформительская функция
--
пізнавальна функція
--
познавательная функция
--
ідентифікаційна функція
--
идентификационная функция
--
речення
--
предложения
--
синтаксичні одиниці
--
синтаксические единицы
--
модальність вислову
--
модальность высказывания
Анотація:
Грунтуючись на засадах, викладених в ISO 704:2009 та ДСТУ ISO 680-99, надано пропозиції щодо згармонізування низки основних понять та термінів, що стосуються формування, фіксування, зберігання та передавання фазових знань. Їхня згарманізованість має велике і практичне значення для стандартизації, оскільки є підгрунтям для уточнення класифікації положень нормативних документів та правил їх викладання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Стандарт_сертифік_якість_2014_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Коваленко, С. (провідний інженер (2002-2010)); ISO 704:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 680-99 \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Остапенко, Наталія
(вихователь).
Казкове містечко : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / Н. Остапенко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 5
. - С. 24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.102.68
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
опис посібників
--
мовленнєво-ігрова діяльність
--
панно
--
описание пособий
--
языковая деятельность
--
игровая деятельность
--
багатофункціональні посібники
--
многофункциональные пособия
--
розвивально-дидактичні посібники
--
развивающие дидактические пособия
Анотація:
Подано опис багатофункціонального посібника для дітей, який дає змогу складати і розігрувати казки, розгортати сюжетно-рольові ігри.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Неуважний заєць, гра \о произв.\; На гостині у лісових звірят, гра \о произв.\; Як мурчик друзів шукав, гра \о произв.\; Веселий дощик, гра \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Пентилюк, Марія
(завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет).
Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово : науко-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. -
№ 9
. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
81.2(4 Укр)
Рубрики:
Українська мова
Украинский язык
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
методичні дослідження
--
лінгводидактика
--
лінгводидактичні стратегії
--
технології навчання
--
мовленнєва діяльність
--
новітні технології навчання
--
украинский язык
--
методические иследование
--
лингводидактика
--
лингводидактическая стратегия
--
технология обучения
--
языковая деятельность
Анотація:
Аналіз наукових шукань і досліджень лінгводидактиків південно-східного регіону України за останні десятиріччя.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтловва
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Попова, Людмила
(кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови).
Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 15-18. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
развитие речи
--
развитие речи у учеников
--
розвиток мовлення учнів
--
типи уроків
--
типы уроков
--
уроки украинского языка
--
уроки української мови
--
украинский язык
--
українська мова
--
уроки развития речи
--
уроки розвитку мовлення
--
уроки украинского языка
--
уроки української мови
--
мовленєва діяльність
--
языковая деятельность
--
класифікація уроків розвитку мовлення
--
классификация уроков развития речи
Анотація:
Проаналізовано класифікації уроків розвитку мовлення з метою їх результивної й оптимальної організації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)