Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=языковая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
    Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение
Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гапанова, С. В.
    Взаємопов’язане навчання видів мовленевої діяльності у процесі навчання іноземної мови / С. В. Гапанова // Іноземні мови. - 2009. - № 2. - С. 13-16
УДК
Рубрики: Іноземні мови
   Иностранные языки

   Англійська мова

   Английский язык

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- английский язык -- мовленева діяльність -- языковая деятельность -- стратегии для изучения языка -- стратегії для навчання мови -- іноземні мови -- иностранные языки


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Шляхова, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету).
    Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Переводы научного текста
   Переклади наукового тексту

Кл.слова (ненормовані):
наукові тексти -- терміни -- адекватність -- буквалізм -- мовна формула -- еквівалентність -- лінгводидактика -- научные тексты -- термины -- переводы -- адекватность -- буквализм -- языковая формула -- эквивалентность -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- перекладна продукція -- переводная продукция -- класифікація перекладеної продукції -- классификация переводной продукции -- комунікативна рівноцінність -- коммуникативная равноценность
Анотація: З'ясовано сутність перекладу як різновиду мовленнєвої діяльності, подано інформацію про класифікацію перекладеної продукції залежно від реалізації принципу комунікативної рівноцінності першо- та друго- творів, представлено жанрові особливості наукового тексту та мовні одиниці, із ним співвідносні.


Знайти схожі

4.


    Трібушна, Світлана (вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти з вадами слуху -- дети с нарушением слуха -- метод наступності -- метод преемственности -- метод перспективності -- метод перспективности -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- система навчання мови -- система обучения языку -- корекційна робота з дітьми -- коррекционная работа с детьми -- розвиток мовлення -- развитие речи
Анотація: Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.


Знайти схожі

5.


    Гінзбург, М. (доктор технічних наук; начальник відділу).
    Про згармованість термінології, пов’язаної з формуванням, зберіганням та передаванням фахових знань / М. Гінзбург, С. Коваленко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 5. - С. 3-10 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
термінологія -- терминология -- фахові знання -- профессиональные знания -- нормативні документи -- нормативные документы -- мислення -- мышление -- ціннісна оцінка -- ценностная оценка -- згармонізованість понять -- гармоничность понятий -- вислів -- выражение -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- мовлення -- мова -- функції мови -- функции языка -- язык -- комунікативна функція -- коммуникативная функция -- мислеоформлювальна функція -- мыслеоформительская функция -- пізнавальна функція -- познавательная функция -- ідентифікаційна функція -- идентификационная функция -- речення -- предложения -- синтаксичні одиниці -- синтаксические единицы -- модальність вислову -- модальность высказывания
Анотація: Грунтуючись на засадах, викладених в ISO 704:2009 та ДСТУ ISO 680-99, надано пропозиції щодо згармонізування низки основних понять та термінів, що стосуються формування, фіксування, зберігання та передавання фазових знань. Їхня згарманізованість має велике і практичне значення для стандартизації, оскільки є підгрунтям для уточнення класифікації положень нормативних документів та правил їх викладання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Стандарт_сертифік_якість_2014_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Коваленко, С. (провідний інженер (2002-2010)); ISO 704:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 680-99 \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Остапенко, Наталія (вихователь).
    Казкове містечко : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / Н. Остапенко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.68
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
опис посібників -- мовленнєво-ігрова діяльність -- панно -- описание пособий -- языковая деятельность -- игровая деятельность -- багатофункціональні посібники -- многофункциональные пособия -- розвивально-дидактичні посібники -- развивающие дидактические пособия
Анотація: Подано опис багатофункціонального посібника для дітей, який дає змогу складати і розігрувати казки, розгортати сюжетно-рольові ігри.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Неуважний заєць, гра \о произв.\; На гостині у лісових звірят, гра \о произв.\; Як мурчик друзів шукав, гра \о произв.\; Веселий дощик, гра \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Пентилюк, Марія (завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет).
    Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово : науко-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 9. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методичні дослідження -- лінгводидактика -- лінгводидактичні стратегії -- технології навчання -- мовленнєва діяльність -- новітні технології навчання -- украинский язык -- методические иследование -- лингводидактика -- лингводидактическая стратегия -- технология обучения -- языковая деятельность
Анотація: Аналіз наукових шукань і досліджень лінгводидактиків південно-східного регіону України за останні десятиріччя.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтловва
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Попова, Людмила (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови).
    Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 15-18. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- развитие речи у учеников -- розвиток мовлення учнів -- типи уроків -- типы уроков -- уроки украинского языка -- уроки української мови -- украинский язык -- українська мова -- уроки развития речи -- уроки розвитку мовлення -- уроки украинского языка -- уроки української мови -- мовленєва діяльність -- языковая деятельность -- класифікація уроків розвитку мовлення -- классификация уроков развития речи
Анотація: Проаналізовано класифікації уроків розвитку мовлення з метою їх результивної й оптимальної організації.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)