Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эпоха возрождения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Родный, Олег Владимирович (кандидат филологических наук; доцент Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара)
Назва : От диалога к диалогизму: пути формирования философской рефлексии Возрождения
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 7. - С. 65-68 (Шифр Г2/2013/7)
Примітки : Библиогр.: с. 68 : 7 названий
УДК : 1(100)(091)
ББК : 87.3(0)
Предметні рубрики: Філософія
Философия
Анотація: Рассматриваются особенности философского диалогизма эпохи Возрождения, которые привели к формированию новой парадигмы философствования.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Грані_2013_7\ст.15.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Держко І. З. (Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького)
Назва : Соціокультурні передумови формування класичної метафізики
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 11. - С. 6-10
Примітки : Література : С.10 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 11/12
ББК : 87.21
Предметні рубрики: Філософія
Философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): античність--античность--гуманизм--гуманізм--епоха відродження--класична метафізика--классическая метафизика--метафизика--метафізика--новий час--новое время--реформация--реформація--социокультурные предпосылки--соціокультурні передумови--трансформация ценностей--трансформація цінностей--ценности--цінності--эпоха возрождения
Анотація: Класична модель філософії сформувалася під впливом тих уявлень про її сутність і завдання, що були закладені ще в античній метафізиці, але які були істотно доповнені цивілізаційними змінами. Соціокультурним тлом розвитку філософії виступили тенденції , які стали виникати в культурі вже пізнього середньовіччя і особливо розквіли в ній у період Нового часу. Важливе значення для розвитку будь-якого духовного явища має середовище, сфера існування. Для метафізики це ідеї гуманізму, які виступають як св оєрідний духовний протест проти панування релігії. Результатом цього стає критика середньовічного способу життя й мислення. Обгрунтовується ідея відродження людини на основі духу античності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік ГАПН України; член-кореспондент НАН України; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор)
Назва : Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-практичний часопис/ Засновники: Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України. - Київ: Видавництво "Педагогіка і преса", 2018. - № 2. - С. 5-12
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізація освіти--модернизация образования--ознаки цивілізації--признаки цивилизации--історія людства--история человечества--антична цивілізація--античная цивилизация--сила розуму--сила ума--епоха відродження--эпоха возрождения--духовна еволюція цивілізації--духовная эволюция цивилизации--наука і релігія--наука и религия--атеїзм--атеизм
Анотація: Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; стверджується, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; у різні епохи взаємодія цих екзистенцій мала різний характер, однак загальна тенденція - звернення до розуму як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долученая до нього (освіта та виховання ) підростаючих поколінь залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються як головні домінанти (парадигми) модернізації української освіти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Муляр В. І., Маслов А. О.
Назва : Основні підходи до розуміння маргінальної особистості в епоху Відродження
Колективи : М-во освіти і науки України
Місце публікування : Філософія, культура, життя: міжвузівський збірник наукових праць/ М-во освіти і науки України. - Дніпропетровськ, 2001. - Вып. 10. - С. 90-94 (Шифр 1/Ф 51-512390)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 141.1
Предметні рубрики: Філософія
Философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргінальна особистість--маргинальная личность--епоха відродження--эпоха возрождения--капіталістичні економічні відносини--капиталистические экономические отношения--географічні відкриття--географические открытия
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)