Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(4СЕР)с-5
Автор(и) : Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD), Максимовіч, Ліляна, Борнславлєвіч, Катаріна
Назва : Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 436-447: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(4СЕР)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Сербия
Сербія
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4СЛА)с-2
Автор(и) : Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD), Вокоунова, Дана
Назва : Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 6. - С. 354-361: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики: Словакия
Словаччина
Анотація: Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Дзюбіна А. В., Дзюбіна К. О., Копець Г. Р.
Назва : Диференціація основних складових електронного бізнесу
Колективи : Львівська політехника
Місце публікування : Львівська політехника. Вісник/ Львів. політех. - Львів: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 897: Проблеми економіки та управління, Вип. 2. - С. 16-19 (Шифр 06/Л 89-322379)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 658.84
Предметні рубрики: Збут продукції
Сбыт продукции
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний бізнес--электронный бизнес--електронна комерція--электронная коммерция--електронний маркетинг--электронный маркетинг--віртуальне підприємство--виртуальное предприятие--диференціація--дифференциация
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Kisiołek A., Karyy O., Kobis P., Prokopenko O.
Назва : Internet as a communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine
Колективи : Львівська політехніка
Місце публікування : Львівська політехніка (Л.). Вісник/ Львів. політех. - Львів, 2018. - № 899: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 91-99: табл. (Шифр 06/Л 89-210789)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378:339.138
Предметні рубрики: Вища освіта
Высшее образование
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг вищих навчальних закладів--маркетинг высших учебных заведений--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--електронний маркетинг--электронный маркетинг--управління вищою освітою--управления высшим образованием
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)