Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.433(4СЕР)с-5
Автор(и)
: Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD), Максимовіч, Ліляна, Борнславлєвіч, Катаріна
Назва
: Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 436-447: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.433(4СЕР)с-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики:
Сербия
Сербія
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39(4СЛА)с-2
Автор(и)
: Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD), Вокоунова, Дана
Назва
: Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 6. - С. 354-361: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики:
Словакия
Словаччина
Анотація:
Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Дзюбіна А. В., Дзюбіна К. О., Копець Г. Р.
Назва
: Диференціація основних складових електронного бізнесу
Колективи
: Львівська політехника
Місце публікування
: Львівська політехника. Вісник/ Львів. політех. - Львів: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 897: Проблеми економіки та управління, Вип. 2. - С. 16-19 (Шифр 06/Л 89-322379)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 658.84
Предметні рубрики:
Збут продукції
Сбыт продукции
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): електронний бізнес--электронный бизнес--електронна комерція--электронная коммерция--електронний маркетинг--
электронный маркетинг
--віртуальне підприємство--виртуальное предприятие--диференціація--дифференциация
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Kisiołek A., Karyy O., Kobis P., Prokopenko O.
Назва
: Internet as a communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine
Колективи
: Львівська політехніка
Місце публікування
: Львівська політехніка (Л.). Вісник/ Львів. політех. - Львів, 2018. - № 899: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 91-99: табл. (Шифр 06/Л 89-210789)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 378:339.138
Предметні рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг вищих навчальних закладів--маркетинг высших учебных заведений--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--електронний маркетинг--
электронный маркетинг
--управління вищою освітою--управления высшим образованием
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)