Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Дзюбіна А. В. Диференціація основних складових електронного бізнесу/А. В. Дзюбіна, К. О. Дзюбіна, Г. Р. Копець // Вісник. -Львів:Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. т.№ 897:Проблеми економіки та управління,N Вип. 2.-С.16-19
2.

Internet as a communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine/A. Kisiołek, О. Karyy, P. Kobis, O. Prokopenko // Вісник. -Львів, 2018. т.№ 899:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.91-99
3.

Радославлєвіч Г. Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії/Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 11.-С.436-447
4.

Міклошик А. Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах/А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 6.-С.354-361
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)