Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=электронный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Internet as a communication toolat the service of a higher education institution – a perspective for the education markets of Poland and Ukraine/A. Kisiołek, О. Karyy, P. Kobis, O. Prokopenko // Вісник. -Львів, 2018. т.№ 899:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.91-99
>
2.
Дзюбіна А. В. Диференціація основних складових електронного бізнесу/А. В. Дзюбіна, К. О. Дзюбіна, Г. Р. Копець // Вісник. -Львів:Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. т.№ 897:Проблеми економіки та управління,N Вип. 2.-С.16-19
>
3.
Міклошик А. Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах/А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 6.-С.354-361
>
4.
Радославлєвіч Г. Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії/Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 11.-С.436-447
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)