Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=шкільна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 114
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Івашина, Наталія (старший науковий співробітник відділу міжнародного менеджменту українознавства ННДІУВІ).
    Шкільна рада при УКК США [Текст] / Н Івашина // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-науковий педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 258-259. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія груп
   Социология групп

   США
    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- українознавство -- діаспора -- українські школи -- школьное образование -- украиноведение -- диаспора -- украинские школы
Анотація: Діяльність шкільної ради при Українському Когресовому комітеті Америки (діаспорній громадській організації України у США), спрямована на організацію української освіти для українських емігрантів у США.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шкільна рада при Українському Конгресовому комітеті Америки \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    UA.Інститут педагогіки НАПН України.
    Коцепція суспільствознавчонї освіти [Текст] : Проект / Інститут педагогіки НАПН України // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 6-7. - С. 1-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- організація освіти -- организация образования в Украине -- концепція освіти -- концепция образования -- суспільствознавча освіта -- обществоведческое образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- викладання суспільствознавства -- преподавание обществоведения -- викладання історії -- преподавание истории -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комплексний підхід у навчнні -- комплексный подход в обучении -- викладання предмета "Я і Україна" -- преподавание предмета "Я и Украина" -- викладання предметів духовно-моральної спрямованості -- преподавание предметов духовно-морального направления -- викладання правознавства -- преподавание правоведения -- людина і світ -- Человек и мир -- викладання філософії -- преподавание философии -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников
Анотація: Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.10.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Азаров, Микола (прем'єр-міністр України).
    Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 1-2
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України, 2010 р., 27 серпня

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
засідання кабінету Міністрів -- економіка країни -- освіта -- відновлення шкіл -- вищі навчальні заклади -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- заседания кабинета министров -- экономика страны -- образование -- восстановление школ -- высшие учебные заведения -- школьное образование -- дошкольное образование
Анотація: Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти.


Дод.точки доступу:
Кабінет Міністрів України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Бак, Мирослав (кандидат педагогічних наук; здубувач НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- реформирование образования -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- освітній інформаційний простір -- образовательное информационное пространство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інформаційний простір освіти -- информационное пространство образования -- інформатизація шкільної освіти -- информатизация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг.


Знайти схожі

5.


    Балацька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
    Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Велика Британія
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- шкільна освіта -- освіта за кордоном -- приватні школи -- британські школи -- оплата навчання -- реформування освіти -- фінансування державних шкіл -- среднее образование -- школьное образование -- образование за рубежом -- частные школы -- британские школы -- оплата обучения -- реформирование образования -- финансированиегосударственных школ
Анотація: Про систему шкільної освіти у Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

8.


    Березівська , Лариса Дмитрівна (головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти , 1918-1920 рр.
   История образования, 1918-1920 рр.

Кл.слова (ненормовані):
статути школи -- шкільна освіта -- диференціація навчання -- педагогічні види навчання -- уставы школы -- школьное образование -- диференциация образования -- педагогические виды диференциации -- история образования -- історія освіти
Анотація: Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.


Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Березівська, Л. Д.
    Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
   Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- зміст освіти -- история образования -- история образования в СССР -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- середня освіта -- содержание образования -- среднее образование -- среднее образование в Украине -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1950-1960-е гг.

   УССР
    УРСР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- державна політика -- государственная политика -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- зміст шкільної освіти -- содержание школьного образования -- система освіти -- система образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- виробниче навчання -- производственное обучение -- хрущовська шкільна політика -- хрущевская школьная политика -- професійно орієнтована диференціація -- профессионально ориентированная дифференциация -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)