Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=шкільна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
114
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Івашина, Наталія
(старший науковий співробітник відділу міжнародного менеджменту українознавства ННДІУВІ).
Шкільна рада при УКК США [Текст] / Н Івашина> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-науковий педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 258-259. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
60.54
Рубрики:
Соціологія груп
Социология групп
США
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
українознавство
--
діаспора
--
українські школи
--
школьное образование
--
украиноведение
--
диаспора
--
украинские школы
Анотація:
Діяльність шкільної ради при Українському Когресовому комітеті Америки (діаспорній громадській організації України у США), спрямована на організацію української освіти для українських емігрантів у США.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Шкільна рада при Українському Конгресовому комітеті Америки \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
UA.Інститут педагогіки НАПН України.
Коцепція суспільствознавчонї освіти [Текст] : Проект / Інститут педагогіки НАПН України> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. -
№ 6-7
. - С. 1-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
організація освіти
--
организация образования в Украине
--
концепція освіти
--
концепция образования
--
суспільствознавча освіта
--
обществоведческое образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
викладання суспільствознавства
--
преподавание обществоведения
--
викладання історії
--
преподавание истории
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
діяльнісний підхід у навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комплексний підхід у навчнні
--
комплексный подход в обучении
--
викладання предмета "Я і Україна"
--
преподавание предмета "Я и Украина"
--
викладання предметів духовно-моральної спрямованості
--
преподавание предметов духовно-морального направления
--
викладання правознавства
--
преподавание правоведения
--
людина і світ
--
Человек и мир
--
викладання філософії
--
преподавание философии
--
оцінювання навчальних досягнень учнів
--
оценивание учебных достижений учеников
Анотація:
Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.10.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Азаров, Микола
(прем'єр-міністр України).
Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 1-2
УДК
338(470+571)
ББК
65.9 (4Укр)
Рубрики:
Економіка
Економіка України, 2010 р., 27 серпня
Экономика
Экономика Украины
Україна
Кл.слова (ненормовані):
засідання кабінету Міністрів
--
економіка країни
--
освіта
--
відновлення шкіл
--
вищі навчальні заклади
--
шкільна освіта
--
до
шкільна освіта
--
заседания кабинета министров
--
экономика страны
--
образование
--
восстановление школ
--
высшие учебные заведения
--
школьное образование
--
дошкольное образование
Анотація:
Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти.
Дод.точки доступу:
Кабінет Міністрів України \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Бак, Мирослав
(кандидат педагогічних наук; здубувач НПУ імені М. П. Драгоманова).
Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 2
. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти
--
реформирование образования
--
інформатизація освіти
--
информатизация образования
--
освітній інформаційний простір
--
образовательное информационное пространство
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інноваційні методи навчання
--
инновационные методы обучения
--
інформаційний простір освіти
--
информационное пространство образования
--
інформатизація шкільної освіти
--
информатизация школьного образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг.
Знайти схожі
>
5.
Балацька, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Велика Британія
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
шкільна освіта
--
освіта за кордоном
--
приватні школи
--
британські школи
--
оплата навчання
--
реформування освіти
--
фінансування державних шкіл
--
среднее образование
--
школьное образование
--
образование за рубежом
--
частные школы
--
британские школы
--
оплата обучения
--
реформирование образования
--
финансированиегосударственных школ
Анотація:
Про систему шкільної освіти у Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта
--
альтернативное образование
--
дистанционное образование
--
дистанційна освіта
--
зміст освіти
--
индивидуальное обучение
--
интерактивность
--
індивідуальне навчання
--
інтерактивність
--
класно-урочна форма навчання
--
классно-урочная форма обучения
--
компетентнісний підхід
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
личность школьника
--
навчально-виховний процес
--
неформальна освіта
--
неформальное образование
--
особистість школяра
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
технологическое измерение
--
технологічний вимір
--
трансформация содержания образования
--
трансформація змісту освіти
--
учебно-воспитательный процесс
--
философия воспитания
--
философия образования
--
философско-образовательный аспект
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній аспект
--
формальна освіта
--
формальное образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf
Знайти схожі
>
8.
Березівська , Лариса Дмитрівна
(головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська > // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти , 1918-1920 рр.
История образования, 1918-1920 рр.
Кл.слова (ненормовані):
статути школи
--
шкільна освіта
--
диференціація навчання
--
педагогічні види навчання
--
уставы школы
--
школьное образование
--
диференциация образования
--
педагогические виды диференциации
--
история образования
--
історія освіти
Анотація:
Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.
Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Березівська, Л. Д.
Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373.3
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика
--
державна освітня політика
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
зміст освіти
--
история образования
--
история образования в СССР
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
образовательная политика
--
освітня політика
--
середня освіта
--
содержание образования
--
среднее образование
--
среднее образование в Украине
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 1950-1960-е гг.
УССР
УРСР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика
--
школьная политика
--
державна політика
--
государственная политика
--
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
зміст шкільної освіти
--
содержание школьного образования
--
система освіти
--
система образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
виробниче навчання
--
производственное обучение
--
хрущовська шкільна політика
--
хрущевская школьная политика
--
професійно орієнтована диференціація
--
профессионально ориентированная дифференциация
--
аналіз законодавства
--
анализ законодательства
--
учнівські виробничі бригади
--
ученические производственные бригады
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
Анотація:
Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)