Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цена<.>
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Паращевин, Максим (кандидат соціологічних наук; науковий співробітник відділу соціальної психології).
    Інформаційні матеріали до круглого столу [Текст] = Информационные материалы к круглому столу / М. Паращевин, В. Степаненко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 1. - С. 51-56 : 9 табл., 3 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Социология
   Социологическое исследование

   Соціологія

   Соціологічні дослідження

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
информационные материалы -- інформаційні матеріали -- круглые столы -- круглі столи -- общенациональные опросы -- загальнонаціональні опитування -- оценка характера изменений -- оцінка характеру змін -- приватизация больших предприятий -- приватизація великих підприємств -- продажа земли -- продаж землі -- результаты опросов -- результати опитувань -- реформы стран -- реформи країн -- социальная цена реформ -- соціальна ціна реформ
Анотація: Приведены результаты мониторинговых общенациональных опросов "Украинское общество" относительно восприятия и оценки реформ в общественной мысли страны.
Наведено результати моніторингових загальнонаціональних опитувань "Українське суспільство" щодо сприйняття та оцінки реформ у громадській думці країни.


Дод.точки доступу:
Степаненко, Виктор (доктор социологических наук; ведущий научный сотрудник отдела социальных структур); Реформы в Украине: реальная практика и общественные ожидания, круглый стол \о нем\Реформи в Україні: реальна практика та громадські очікування, круглий стіл \о нем\; Круглый стол "Реформы в Украине: реальная практика и общественные ожидания" \о нем\; Круглий стіл "Реформи в Україні: реальна практика та громадські очікування" \о нем\; Общенациональный опрос "Украинское общество" \о нем\; Загальнонаціональне опитування "Українське суспільство" \о нем\; Украинское общество, общенациональный опрос \о нем\; Українське суспільство, загальнонаціональне опитування \о нем\

Знайти схожі

2.


    Тунджер, Ісмаїл (доцент кафедри економіки Університету м.Мерсін; Туреччина; PhD).
    Взаємозалежність між ціною акцій та економічною активністю : за дании Туреччини / І. Тунджер, Т. Т. Турабоглу // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 111-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(5ТУЦ)в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг, 1990-2008 гг.

   Ринок цінних паперів, 1990-2008 рр.

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
коинтеграция Йохансена -- Йохансена коинтеграция -- коінтеграція Йохансена -- Йохансена коінтеграція -- причинность -- причинність -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- біржева торгівля -- биржевая торговля -- цена акций -- ціна акцій -- казначейские векселя -- казначейські векселя -- экономическая деятельность -- економічна діяльність
Анотація: Досліджено короткостроковий і довгостроковий зв'язок між індексом Стамбульської фондової біржі (ІСФБ) і показниками реальної економіки, включаючи ВВП, ставки казначейських векселів та валютні коливання в Туреччині у період 1990–2008. Застосування методу коінтеграції Йохансена довело, що існують довгострокові рівноважні відносини між цінами акцій та макроекономічними змінними. У короткостроковому періоді встановлено залежність ВВП від ІСФБ і реального обмінного курсу, залежність ставок казначейських векселів від ВВП не виявлено. Статистичний аналіз показав, що основний внесок у реальний ВВП формують ціни на акції, а з часом також має місце вплив обмінного курсу. Крім того, ставка казначейського векселя чинить негативний вплив як у короткостроковому, так і в довгостроковому періодах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турабоглу, Тунджай Туран (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету м.Мерсін; Туреччина; PhD); Стамбульская фондовая биржа \о ней\Турецкая биржа ценных бумаг \о ней\

Знайти схожі

3.


    Ринзак , Віра (консультант журналу "Фінансовий контроль").
    Визначаємо вартість будівництва за новими правилами / В. Ринзак // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 38-41. - (Держфінінспекція консультує). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Стандартизация
   Стандартизація

   Строительство

   Будівництво

Кл.слова (ненормовані):
національні стандарти по будівництву -- будівельне держціноутворення -- кошторисні нормативі -- сметные нормативы -- стандарти -- стандарты -- вартісний стандарт -- стоимостный стандарт -- договірна ціна -- договорная цена -- ціноутворення будівельно-монтажних робіт -- ценообразование строительно-монтажных работ -- национальные стандарты по строительству -- строительное госценообразование
Анотація: Про зміни в будівельному держціноутворенні в зв'язку з Національним стандартом ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", який набирає чинності з 2014 року. Акцентовано увага на деякі нюанси положення кошторисних нормативів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Щекович, О. С. (кандидат економічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана").
    Використання зарубіжного досвіду державного регулювання економіки АПК в Україні / О.С. Щекович // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 1(171). - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.5 + 65.050.1
Рубрики: Світова економіка
   Державне регулювання економіки

   Ціноутворення в АПК

   Мировая экономика

   Государственное регулирование экономики

   Ценообразование в АПК

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання сільського господарства -- цінова політика -- ціна планова -- плановая цена -- ціна планова -- государственное регулирование сельского хозяйства -- ценовая политика -- цена плановая -- агропромисловий комплекс -- регулювання ринку -- цінове регулювання -- ціновий механізм -- сільськогосподарське виробництво -- агропромышленный комплекс -- регулирование рынка -- ценовое регулирование -- ценовой механизм -- сельскохозяйственное производство -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Проведено аналіз практики державного регулювання розвитку економіки АПК та його впливу на стан продовольчої безпеки країни.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о ней\; Европейский Союз, международная организация \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (23.02.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Голубкова, Тетяна (керівник міжнародної програми EBSI Балтійської міжнародної академії; м.Рига; Латвія; доктор економічних наук; професор).
    Використання комплексу маркетингу та концепції життєвого циклу продукту у розробці рекомендацій щодо поліпшення діяльності підприємств банківської сфери / Т. Голубкова, К. Голубкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 356-366 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЛАТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2007-2011 гг.

   Банківська система, 2007-2011 рр.

   Маркетинг

   Латвия
    Латвія

Кл.слова (ненормовані):
банк -- банк -- жизненный цикл продукта -- життєвий цикл продукту -- комплекс маркетинга -- комплекс маркетингу -- продвижение продукта -- просування продукту -- продукт -- продукт -- цена -- ціна
Анотація: Підкреслюється, що життєвий цикл продукту (ЖЦП) простежується на всіх підприємствах, включаючи банки, та передбачає визначення етапу знаходження пропонованого споживачеві/клієнтові продукту споживання. Процес усунення недоліків і поліпшення діяльності підприємства/банку за допомогою моделі ЖЦП є непопулярним методом роботи. У зв'язку з цим, пропонується застосування цієї концепції одночасно з комплексом маркетингу, що багато в чому спрощує і конкретизує задачі. Аналізуючи кожен елемент комплексу маркетингу, можна виявити сильні і слабкі сторони підприємства/банку. Для усунення недоліків розроблено рекомендації, націлені на поліпшення конкретного етапу життєвого циклу і для потрібного елемента комплексу маркетингу, які в свою чергу впливатимуть на ефективність діяльності підприємства/банку надалі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Голубкова, Кристина (директор програми підприємницької дяльності Латвійського бізнес-коледжу; м.Рига; Латвія)

Знайти схожі

6.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

7.


    Доскочинська, Любов Сергіївна (аспірант кафедри міжнародної економіки, аналізу і фінансів Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Вплив американського фактора на ціну золота / Л. С. Доскочинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 398-402 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268(7США)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория международных финансовых отношений

   Теорія міжнародних фінансових відносин

   США
Кл.слова (ненормовані):
американский доллар -- американський долар -- валютные курсы -- валютні курси -- всемирные денежные эквиваленты -- всесвітні грошові еквіваленти -- инфляция -- інфляція -- номинальная цена золота -- номінальна ціна золота -- процентные ставки -- відсоткові ставки -- реальная цена золота -- реальна ціна золота -- цена золота -- ціна золота -- золотовалютні резерви -- золотовалютнные резервы -- S&P 500 -- эконометрический анализ -- економетричний аналіз -- USD
Анотація: Проведено економетричний аналіз впливу курсу долара США, зміни індексу S&P 500, а також реальної процентної ставки і рівня інфляції в США на ціну золота. Проаналізовано регресійні рівняння, отримані в результаті дослідження. Визначено силу впливу незалежних змінних на ціну золота. Зроблено висновки стосовно природи зв'язку між незалежними і залежною змінними.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Яворська, Тетяна Іванівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки підприємств; Таврійський державний агротехнологічний університет).
    Вплив витрат і ціни реалізації на ефективність виробництва молока в сільськогосподарських підприємствах регіону [Текст] / Т. І. Яворська, Л. А. Загнітко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 6. - С. 53-59 : табл.-3; рис.-3. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

    Запорізька область

    Запорожская область

Кл.слова (ненормовані):
молочне скотарство -- молочное скотоводство -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- виробництво молока -- производство молока -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- витрати виробництва -- расходы производства -- ціна реалізації молока -- цена реализации молока -- виробнича собівартість -- производственная себестоимость
Анотація: Розглянуто загальні тнїенденції виробництва молока у Запорізькій області. Досліджено вплив факторів витрат виробництва та ціни реалізації у формуванні ефективності виробництва молока, здійснено прогнозування виробничої та повної собівартості, ціни реалізації 1ц молока, проаналізовано показники ефективності виробництва молока в окремих сільськогосподарських підприємствах. Досліджено питому вагу комерційних витрат у формуванні повної собівартості молока. Визначено необхідність пошуку ефективних каналів збуту, поліпшення організації виробничого процесу, скороченя внутрішньогосподарських витрат, проведення змін у державному регулюванні виробництва молока. Доведено, що підвищення ефективності виробництва молока в області можна досягти, використовуючи резерви виробництва, пов'язані з оновленням матеріально-технічної бази, розширенням площі сінокосів і пасовищ, підвищенням професійної компетенції керівників та їх вміння працювати в умовах ринку.


Дод.точки доступу:
Загнітко, Лариса Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економічної теорії і права; Подільський державний аграрно-технічний університет)

Знайти схожі

9.


    Шворак, Анатолій (кандидат економічних наук; директор ).
    Вплив консолідації земель сільськогосподарського призначення на розмір земельної ренти та ціну земель / А. Шворак // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 46-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Экономика
   Экономика сельского хозяйства

   Економіка

   Економіка сільського господарства

Кл.слова (ненормовані):
землі сільськогосподарського призначення -- земли сельскохозяйственного назначения -- земельна рента -- земельная рента -- ціна земель -- цена земель -- консолідація земель -- консолидация земель -- диференційна рента -- дифференцированная рента -- рентні відносини -- рентные отношения -- земельні відносини -- земельные отношения
Анотація: Вдосконалено науковий підхід щодо визначення впливу консолідації земель сільськогосподарського призначення на вартість земель.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)