Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   С 92


    Бондаренко, О. В.
    Використання інтерактивних форм навчання у вищих навчальних закладах / О. В. Бондаренко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 2 (55). - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- форми навчання -- інтерактивне навчання -- образование -- ВУЗ -- формы обучения -- интерактивное обучение

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Костюк, Вікторія (викладач кафедри англійської мови у судноводінні).
    Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
професійно-орієнтоване спілкування -- профессионально-ориентированное общение -- кейс-технології -- кейс-технологии -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- засоби навчання -- средства обучения -- форми навчання -- формы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика застосування кейс-технологій -- методика применения кейс-технологий -- кейс -- планування етапів заняття -- планирование этапов занятий
Анотація: Розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає смогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішеня професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застосувати теоретичні знання на практиці. Наголошено, що робота курсантів з англомовним кейсом допомогає викладачу викликати зацікавленість до вивчення іноземних мов, розвинути креативність, уяву, розумові якості курсантів, уміння усного мовлення, активувати знання лексики та граматики. Підсумовано, що процес опрацювання кейсу мотивує курсантів вивчати англійську мову, сприяє поліпшенню розуміння головної ідеї кейсу, допомогає виявити труднощі, які постають у курсантів під час усного мовлення.


Знайти схожі

5.


    Задорожній, В. (вчитель фізики та іфнорматики; вчитель І категорії).
    Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- розвиток інформаційних технологій -- развитие информационных технологий -- інформатика -- информатика -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- комп'ютерні технології на уроках фізики -- компьютерные технологии на уроках физики -- творчий розвиток учнів -- творческое развитие учащихся -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- методи навчання -- методы обучения -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- діяльність учнів -- деятельность учащихся -- фізика -- физика
Анотація: Розглядаються проблеми застосування комп'ютерної технології на уроках фізики, зокрема під час проведення уроків різних типів. Обґрунтовується, що така технологія є ефективним засобом активізації учнів у процесі навчання. Пропонуються шляхи використання комп'ютера на уроках фізики.


Дод.точки доступу:
Про заходи щодо забезпечення комп'ютерної грамотності учнів середніх навчальних закладів і широкого впровадження електронно-обчислювальної техніки в навчальний процес, постанова \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

7.


    Кравченко, Юрій (завідувач кафедри комп'ютерних наук; доктор технічних наук; професор).
    Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання [Текст] / Ю. Кравченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 76-86. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- проблеми упровадження дистанційного навчання -- проблемы внедрения дистанционного обучения -- підготовка викладачів дистанційного навчання -- подготовка преподавателей дистанционного обучения -- термінологія -- терминология -- навчально-матеріальне забезпечення -- учебно-материальное обеспечение -- форми навчання -- формы обучения -- структуризація знань -- структуризация знаний -- моделювання знань -- моделирование знаний -- структурний аналіз знань -- структурный анализ знаний -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы
Анотація: Доводиться, що розвиток дистанційного навчання є об'єктивною тенденцією впровадження інформаційних технологій в усі сфери людської діяльності. Доведена актуальність проблематики, яка пов'язана з певними труднощами при структуризації великої кількості навчального матеріалу в комп'ютерній системі у формі, зручній для навчального процесу. Запропонована нова концепція найбільш повного використання інформаційного ресурсу у системі дистанційног навчання, заснована на ідеї структурування знань, з урахуванням того, що знання, на відміну від даних, самі породжують знання.


Знайти схожі

8.


   
    Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 13-14 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- педагогічні конференції -- педагогические конференции -- наукові конференції -- научные конференции -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- форми навчання -- формы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- дослідницькі методи навчання -- исследовательские методы обучения -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения
Анотація: Репортаж з круглого столу в Інституті педагогіки НАПНУ, присвяченого інноваційним методикам навчання української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Дроздова, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки та психології професійної підготовки ХНАДУ).
    Методика аудиторних і позааудиториних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 21-25. - Література : С.25 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудиторна робота -- аудиторная работа -- аудиторные занятия -- вища освіта -- внеаудиторная деятельность студентов -- высшее образование -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- позааудиторні заняття -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- украинский язык -- українська мова -- учебные лекции -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Здійснюється аналіз методики аудиторних і позааудиторних занять як основи розвитку професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.
   656.2
   П 78


    Патласов, О. М.
    Організації безперервного моніторингу навчання - важлива задача якісного навчання та підвищення кваліфікації [Текст] / О. М. Патласов, В. П. Купрій // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тез. докл. 75 Междунар. науч.-практ. конф. (Днепропетровск, 14-15 мая 2015 г.) / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. трансп. им. акад. В. Лазаряна, Восточноукр. науч. центр, Укртрансакад. - Днепропетровск, 2015. - С. 419-420
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КККГ -- КТОФ -- вища освіта -- высшее образование -- форми навчання -- формы обучения -- якість навчання -- качество обучения -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- моніторинг навчання -- мониторинг обучения


Дод.точки доступу:
Купрій, В. П.; Куприй, В. П.; Патласов, А. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)