Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Марцінко Тетяна Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь/Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.17-21
2.

Федорчук Т. Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі/Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 8.-С.9-16
3.

Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання/Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009,N № 11.-С.52-56
4.

Безродна В. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності/В. Безродна // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010,N № 4/5.-С.66-68
5.

Пономаренко В. Підвищення якості підготовки фахівців в університеті/В. Пономаренко // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010,N № 10.-С.7-24
6.

Шевчук Л. М. Форми й види групової роботи учнів/Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2011,N № 2.-С.54-62
7.

Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011,N № 3.-С.10-14
8.

Толкованов В. Підготовка професійних кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування: сучасний стан та підходи до модернізації/В. Толкованов // Вісник державної служби України. -К, 2011,N № 4.-С.6-11
9.

Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти // Дивослово. -Київ:ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2013,N № 6.-С.13-14
10.

Дроздова І. Методика аудиторних і позааудиториних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів/І. Дроздова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2013,N № 1.-С.21-25
 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)