Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=философия образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
222
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
06
Д 54
Moskalyk, G.
Society of knowledges as space of development of intellect of personality [Electronic resource] / G. Moskalyk> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. -
Вип. 8
. - P. 38-46. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55724/51901. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
37.015.311
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
философия образования
--
суспільство знань
--
общество знаний
--
знання
--
знание
--
інтелект
--
интеллект
--
освіта протягом життя
--
образование на протяжении жизни
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Москалик, Г.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Грива, Ольга
.
Terra incognita вітчизняної філософії освіти / О. Грива> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 133-136
Рец. на Кузьміна С.Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції ХІХ - початку ХХ ст. : Монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь: Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Філософія науки, 19 - початок 20 ст.
Философия
Философия науки, 19 - начало 20 ст.
Україна
Київ
Украина
Киев
Кл.слова (ненормовані):
філософія науки
--
рецензії на монографії
--
філософія освіти
--
історія філософії освіти
--
філософія виховання
--
філософсько-педагогічна думка
--
історія освіти
--
философия науки
--
рецензии на монографии
--
философия образования
--
история философии образования
--
философия воспитания
--
философско-педагогическая мысль
--
история обрахования
Анотація:
В рецензованій монографії представлено цілісне відтворення процесу розвитку філософсько-педагогічного дискурсу в київському академічному середовищі та реалізація тенденції інституціалізації у вітчизняній вищій школі педагогіки як філософської дисципліни.
Дод.точки доступу:
Київська духовна академія \о ней\; Університет Св. Володимира \о нем\; Киевская духовная академия \о ней\; Университет Св. Владимира \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
06
Л89
Савельєв, В.
Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. -
№ 661
: Філософські науки. - С. 127-129
УДК
130.11
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
--
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
--
ВИЩА ОСВІТА
--
болонський процес
Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Пугач, Анжеліна
(кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
семінари
--
семинары
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
метапроектна діяльність
--
філософія освіти
--
философия образования
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
педагогічна практика
--
педагогическая практика
Анотація:
Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".
Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Потапчук, Т. В.
Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология
--
зарубіжна психологія
--
идентичность
--
история педагогики
--
ідентичність
--
історія педагогіки
--
личностная идентичность
--
личность
--
особистісна ідентичність
--
особистість
--
процессуальный интеракционизм
--
процесуальний інтеракціонізм
--
социальная идентичность
--
соціальна ідентичність
--
структура идентичности
--
структура ідентичності
--
структурний інтеракціонізм
--
структурный интеракционизм
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.
Знайти схожі
>
6.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
вища освіта
--
высшее непрерывное образование
--
высшее образование
--
метабразование
--
метаосвіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Романенко, М. І.
Ідея гуманістичної освіти в сучасній філософсько-освітній парадигмі / М.І. Романенко> // Грані. - 2004. -
№ 2
. - С. 79-83
УДК
1
37:1
ББК
Ю25
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ--ОБРАЗОВАНИЕ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ГУМАНИЗАЦИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Кремень, Василь Григорович
(доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Инновации в образовании
Інновації в освіті
Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти
--
зміст освіти
--
інновації в освіті
--
освітня діяльність
--
науково-технічна творчість
--
філософія освіти
--
концепція стійкого розвитку
--
национальная система образования
--
содержание образования
--
инновации в образовании
--
образовательная деятельность
--
научно-техническое творчество
--
философия образования
--
концепция устойчивого развития
Анотація:
Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
9.
Гладка, Т. І.
Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект / Т. І. Гладка> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 172-177
УДК
1:37
Рубрики:
Философия
Філософія
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
инновационные образовательные процессы
--
інноваційні освітні процеси
--
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
философский аспект
--
філософський аспект
--
философия образования
--
философія освіти
--
модели образования
--
моделі освіти
--
инновационно-гуманистическая модель образования
--
інноваційно-гуманістична модель освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Ситниченко, Є. Г.
Інноваційний характер маркетингової парадигми управління освітою / Є. Г. Ситниченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 11
. - С. 49-53. - Література : С.52-53 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационное управление
--
инновационный маркетинг
--
інноваційне управління
--
інноваційний маркетинг
--
маркетингова парадигма
--
маркетинговая парадигма
--
образовательный маркетинг
--
освітній маркетинг
--
парадигма управления
--
парадигма управління
--
управление образованием
--
управління освітою
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Освітній маркетинг представляє собою когнітивно-ціннісну основу переорієнтації всіх форм регулювання на задоволення соціальних та індивідуальних освітніх потреб. В цьому розумінні маркетингове управління є новою формою регулювання галузі у всіх його п роявах, Маркетинг забезпечує інтеграцію всіх інноваційних процесів у системі управління освітою. Маркетингове управління освітою дозволяє досягти максимального соціального ефекту з оптимальними витратами необхідних ресурсів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)