Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=философия образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   06
   Д 54


    Moskalyk, G.
    Society of knowledges as space of development of intellect of personality [Electronic resource] / G. Moskalyk // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - Вип. 8. - P. 38-46. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55724/51901. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- философия образования -- суспільство знань -- общество знаний -- знання -- знание -- інтелект -- интеллект -- освіта протягом життя -- образование на протяжении жизни

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Москалик, Г.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Грива, Ольга.
    Terra incognita вітчизняної філософії освіти / О. Грива // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 133-136
Рец. на Кузьміна С.Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції ХІХ - початку ХХ ст. : Монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь: Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки, 19 - початок 20 ст.

   Философия

   Философия науки, 19 - начало 20 ст.

   Україна
    Київ

    Украина

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- рецензії на монографії -- філософія освіти -- історія філософії освіти -- філософія виховання -- філософсько-педагогічна думка -- історія освіти -- философия науки -- рецензии на монографии -- философия образования -- история философии образования -- философия воспитания -- философско-педагогическая мысль -- история обрахования
Анотація: В рецензованій монографії представлено цілісне відтворення процесу розвитку філософсько-педагогічного дискурсу в київському академічному середовищі та реалізація тенденції інституціалізації у вітчизняній вищій школі педагогіки як філософської дисципліни.


Дод.точки доступу:
Київська духовна академія \о ней\; Університет Св. Володимира \о нем\; Киевская духовная академия \о ней\; Университет Св. Владимира \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- семинары -- профільне навчання -- профильное обучение -- метапроектна діяльність -- філософія освіти -- философия образования -- наукові дослідження -- научные исследования -- педагогічна практика -- педагогическая практика
Анотація: Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\

Знайти схожі

5.


    Потапчук, Т. В.
    Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- идентичность -- история педагогики -- ідентичність -- історія педагогіки -- личностная идентичность -- личность -- особистісна ідентичність -- особистість -- процессуальный интеракционизм -- процесуальний інтеракціонізм -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- структура идентичности -- структура ідентичності -- структурний інтеракціонізм -- структурный интеракционизм -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.


Знайти схожі

6.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Романенко, М. І.
    Ідея гуманістичної освіти в сучасній філософсько-освітній парадигмі / М.І. Романенко // Грані. - 2004. - № 2. - С. 79-83
УДК
ББК Ю25
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ--ОБРАЗОВАНИЕ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ГУМАНИЗАЦИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
    Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Инновации в образовании

   Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти -- зміст освіти -- інновації в освіті -- освітня діяльність -- науково-технічна творчість -- філософія освіти -- концепція стійкого розвитку -- национальная система образования -- содержание образования -- инновации в образовании -- образовательная деятельность -- научно-техническое творчество -- философия образования -- концепция устойчивого развития
Анотація: Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

9.


    Гладка, Т. І.
    Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект / Т. І. Гладка // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 172-177
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

   Образование

   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
инновационные образовательные процессы -- інноваційні освітні процеси -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- философский аспект -- філософський аспект -- философия образования -- философія освіти -- модели образования -- моделі освіти -- инновационно-гуманистическая модель образования -- інноваційно-гуманістична модель освіти

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ситниченко, Є. Г.
    Інноваційний характер маркетингової парадигми управління освітою / Є. Г. Ситниченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 49-53. - Література : С.52-53 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационное управление -- инновационный маркетинг -- інноваційне управління -- інноваційний маркетинг -- маркетингова парадигма -- маркетинговая парадигма -- образовательный маркетинг -- освітній маркетинг -- парадигма управления -- парадигма управління -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Освітній маркетинг представляє собою когнітивно-ціннісну основу переорієнтації всіх форм регулювання на задоволення соціальних та індивідуальних освітніх потреб. В цьому розумінні маркетингове управління є новою формою регулювання галузі у всіх його п роявах, Маркетинг забезпечує інтеграцію всіх інноваційних процесів у системі управління освітою. Маркетингове управління освітою дозволяє досягти максимального соціального ефекту з оптимальними витратами необхідних ресурсів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)