Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=философия образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини -- духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- духовный смысл человека -- культура и образование -- культура і освіта -- культуроцентрическое образование -- культуроцентрична освіта -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм в освіті -- религиозная культура -- релігійна культура -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Колесник, О. О. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Мережна парадигма управління в освіті як складова інформаційного суспільства / О. О. Колесник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 116-120. - Література : С.120 : 6 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- мережна модернізація -- мережна парадигма управління -- сетевая модернизация -- сетевая парадигма управления -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: На практиці процес мережної модернізації діючих освітніх інститутув і організацій, як правило, означає активне використання інформаційних технологій і суттєве зменшення частки традиційних ієрархічних форм керування за рахунок підвищення частки колекти вних поліархічних форм. Сьогодні впровадження мережної парадигми управління освітою здійснюється передусім як стохастичний процес входження освітніх організацій у простір мережного суспільства. Основним методологічним недоліком розвитку мережного упра вління в освіті є відсутність розуміння його специфіки у контексті забезпечення соціального ефекту освітньої діяльності. Перспективним напрямком упровадження мережного управління в освіті є використання цільових методів управління, які орієнтовані на с тановлення цілком конкретних форм мережної взаємодії в освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Великодна, Є. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Медіа-освіта як система забезпечення здоров'я особистості у медійно-інформаційному просторі / Є. М. Великодна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 64-69. - Література : С.68-69 : 6 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовне здоров'я -- духовное здоровье -- збереження здоров'я -- медиакультура -- медиаобразование -- медийно-информационное пространство -- медіакультура -- медіаосвіта -- медійно-інформаційний простір -- сохранение здоровья -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Основною метою статті є розкриття проблеми збереження здоров'я та гарантування безпеки людини у медійно-інформаційному освітньому просторі. Медіа-освіта як система формування цінностей в умовах становлення медійно-інформаційного освітнього простору ор ієнтована на зебезпечення розвивальної та захисної функцій у їх тісній взаємозалежності. Розвивальна спрямована на створення умов для духовного розвитку суб'єктів освіти, стимулювання позитивних змін у їхньому особистісному розвитку. Захисна спрямован а на підвищення рівня соціальної захищеності суб'єктів освіти в умовах деструктивних тенденцій у суспільстві, на нейтралізацію впливу негативних факторів медіа. З'ясовано, що конструктивне використання сенсоутворюючого впливу медійно-інформаційного пр остору визначає пріоритетне становище медіа-освіти як чинника забезпечення духовного здоров'я особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Ватковська, М. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освіта як фактор становлення "суспільства знання" / М. Г. Ватковська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 6-11. - Література : С. 10-11 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
мережеве суспільство -- образование и общество -- общество знаний -- освіта і суспільство -- постиндустриальное общество -- постіндустріальне суспільство -- самовдосконалення -- самоусовершенствование -- сетевое общество -- суспільство знань -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкриваються підходи до розуміння сучасного суспільства, увага акцентується на теорії постіндустріального суспільства Д.Белла, мережного суспільства М.Кастельса та суспільства знання П.Дракера. Наголошується на тому, що їх принципова відмінність поля гає у зміні акцентів, що визначають розвиток суспільства. Обгрунтовується думка про те, що сучасний рівень суспільного розвитку передбачає іншу якість освіти, яка була б здатна забезпечити підготовку людини до життя у соціумі, побудованому на знаннях. Надається грунтовна характеристика "суспільства знання", яка включає широкі соціальні, етичні та політичні параметри. Доводиться думка, що сучасне суспільство ставить людину перед потребою постійно самовдосконалюватись, щоб відчувати себе впевнено у ш видкозмінному світі. Відтак освіта стає одним з засобів досягнення будь-яких значимих цілей, що дає можливість використовувати освіту як засіб розширення і реалізації життєвого потенціалу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Колесник, О. О. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Теоретико-методологічні засади упровадження мережних форм управління у регіональному освітньому просторі / О. О. Колесник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 52-56. - Література : С. 55-56 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- мережна парадигма управління -- мережеве управління -- региональное образование -- региональное образовательное пространство -- регіональна освіта -- регіональний освітній простір -- сетевая парадигма управления -- сетевое управление -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Поєднання самоврядних засад розвитку освітньої мережі зі специфічними формами мережного управління з боку органів державної влади бачиться єдино можливою альтернативою подальшого розвитку освітніх мереж у силу неможливості застосувати стандартні форми правового регулювання й контролю і необхідності активізувати соціокультурні механізми саморегулювання в ній. Упровавдження мережевої парадигми управління освітою на регіональному рівні найбільш доцільно здійснювати у вигляді реалізації певних проекті в. В умовах становлення мережної організації освіти системні зміни вимагають не часткових модифікацій в органах управління галуззю, а цілком нової їхньої організації та нових напрямів їхньої діяльності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Утюж, И. Г. (Запорожский национальный университет; Запорожье).
    Симулятивные смыслы современного образования / И. Г. Утюж // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 11-15. - Література : С. 15 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виртуальное обучение -- виртуальность -- віртуальне навчання -- віртуальність -- дискурс -- инновационные процессы -- інноваційні процеси -- парадигма -- постмодернизм -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм -- постмодернізм в освіті -- симулякри -- симулякры -- симулятивний сенс -- симулятивный смысл -- система образования -- система освіти -- современное образование -- сучасна освіта -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Даётся анализ особенностей виртуального обучения на основе выработанной в философии постмодернизма теории "симулякров". Основным содержанием инновационных процессов является внесение изменений в традиционные, сложившиеся, ставшие массовыми си стемы и средства прогрессивного опыта. Использование информационных технологий, включая виртуальные обучающие средства, связано с решением кардинальных вопросов как в методологии науки в целом, так и философии образования. И здесь постмодернизм проявл яет себя с особой силой. Наступление эпохи Интернета связано с распространением ценностей постмодернизма, его философско-мировоззренческой и антропологической специфики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Науковий та релігійний дискурси у методології філософсько-освітнього дослідження феномена духовності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 59-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- методолгія філософсько-освітнього дослідження -- методология философско-образовательного исследования -- науковий дискурс -- научный дискурс -- религиозный дискурс -- релігійний дискурс -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Проведений у даній статті аналіз відносин релігії та науки показує, що застосовність принципу синтезу наукових та трансцендентно-релігійних підходів для дослідження духовності виглядає цілком обгрунтовано. Як наука, так і більшою мірою релігія змінюют ь людину та її духовний світ, роблять сприйняття світу людиною більш диференційованим, а мислення - більш універсальним і концептуальним. І релігія, і наука пред'являють до особистості людини, її духовних якостей високі вимоги. Проте при цьому пріорит ет все ж таки потрібно визнати за підходами релігійно-трансцендентального напряму, оскільки наука дисциплінує і розвиває розум, а релігія - духовний світ людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кондратьєва, А. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освітній менеджмент у процесі здійснення реформ / А. В. Кондратьєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Література : С.46-47 : 13 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методология образования -- методологія освіти -- образовательные реформы -- образовательный менеджмент -- освітні реформи -- освітній менеджмент -- реформы в образовании -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор подає огляд різних точок зору на проблему системного підходу до використання освітнього менеджменту у процесі здійснення реформ у галузі освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Панич, Олексій (доктор філософських наук; кандидат філологічних наук; професор кафедри філософії Донецького національного технічного університету).
    Церква-університету: український контекст / О. Панич // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 78-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 87.3(4укр)
Рубрики: Філософія
   Філософія України

   Философия

   Философия Украины

Кл.слова (ненормовані):
зв'язок церкви з освітою -- філософія релігії -- філософія освіти -- конфесійна належність -- еклезіологічні розбіжності -- связь церкви и образования -- философия религии -- философия образования -- конфессионная принадлежность -- эклезиологические разбежности
Анотація: Міркування над трьома книгами, присвяченими стосункам церкви та Університету.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ньюмен, Д. \о нем\; Пелікан, Я. \о нем\; Черенков, М. \о нем\; Ідея Університету, книга \о произв.\; Дух і Літера, книга \о произв.\; Ідея Університету: переосмислення \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Похресник, Анатолій (кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у XXI ст. / А. Похресник // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 1. - С. 63-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілі освіти -- цели образования -- моделі університетів -- модели университетов -- освітньо-наукові комплекси -- образовательно-научные комплексы -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- філософія освіти -- философия образования -- фактори впливу на університетську освіту -- факторы влияния на унмверситетское образование -- елітарні університети -- элитарные университеты -- масові університети -- массовые университеты -- університети-ніша -- университеты-ниша -- локальні університети -- локальные университеты
Анотація: Визначаються особливості стану й головні тенденції еволюції сучасних держав, і наголошено на необхідності виконання об’єктивних наукових аналізів. Підкреслено існування в демократичних державах агенств, що конкурують з університетами і виконують якісні аналізи. Детально розглядається зміст аналізу перспектив змін університетської освіти, виконаного аналітиками Великої Британії, його позитивні сторони та недоліки. Проаналізовані пропозиції з погляду їх застосовності в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_шк_2014_1\8.pdf

Дод.точки доступу:
Лавина надходить. Вища освіта і майбутня революція, доповідь \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)