Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=фальсификация продуктов<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Пальчевський, Богдан Олексійович (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедрою автоматизації заготівіельних і виробничих процесів Луцького національного технічного університету), Крестьянполь, Любов Юріївна
Назва
: Модель порівняльного аналізу ціноутворення горілчаної продукції з урахуванням вартості системи захисту від фальсифікації
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 10. - С. 444-462: табл., граф., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.166.8:658.62:663.2/. 5
ББК
: 65.304.25(4УКР)с-86
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы пищевой промышленности
Фінанси харчової промисловості
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): алкогольные напитки--алкогольні напої--ценообразование--ціноутворення--водка--горілка--водочная продукция--горілчана продукція--защитные системы--захисні системи--количественные показатели--кількісні показники--рыночный спрос--ринковий попит--себестоимость водочной продукции--собівартість горілчаної продукції--системная оптимизация--системна оптимізація--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--стоимость водочной продукции--вартість горілчаної продукції--товаропроизводители--товаровиробники--торговые марки--торговельні марки--упаковка--пакування--
фальсификация продуктов
--фальсифікація продуктів--финансовые механизмы--фінансові механізми
Анотація:
Розглянуто механізм ціноутворення та проведено порівняльний аналіз вартості пляшки алкогольної продукції двох торгових марок різних виробників. Виявлено, що елементи захисту впливають як на формування ціни, так і на попит. Розроблено методику побудови і оптимізації системи захисту, яку протестовано на пакуваннях відомих алкогольних продуктів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)