Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уроки истории<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка)
Назва : Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 9. - С. 40-46 (Шифр Р65/2010/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - табл.В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Шульга, Олексій (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18), Шульга , Антон
Назва : Застосування наочних методів навчання із використанням технічних засобів (ТЗН) на уроках історії
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 25-26
Примітки : Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Анотація: Розробка та впровадження наочних методів навчання із використанням технічних засобів на уроках історії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Шульга, Олексій (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18)
Назва : Інформаційні технології як один із сучасних засобів навчання
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 27-31
Примітки : Бібліогр.: с. 29; 31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Анотація: Практичне використання технічних засобів навчання на уроках історії та особливості контролю знань учнів у навчальному процесі з історії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єременко, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри світової філософії та естетики)
Назва : Подієві уроки Майдану
Місце публікування : Філософська думка: науково-теоретичний журнал/ Орган інституту філософії АH УРСР. - К., 2014. - № 3. - С. 126-129 (Шифр Ф2/2014/3)
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 1
ББК : 87
Предметні рубрики: Філософія
Загальні питання філософії
Философия
Общие вопросы философии
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Окреслено деякі з уроків Майдану.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\12.pdf
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Шульга, Олексій (вчитель історії та правознавства Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18)
Назва : Особливості використання словесних методів навчання на уроках історії
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Киiв: "Етносфера", 2015. - № 9-10. - С. 34-35
Примітки : Бібліогр.: с. 35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки історії--методи навчання--розповіді--художня розповідь--науково-популярна розповідь--лекції--розповідь-опис--бесіди--уроки истории--методы обучения--рассказы--научно-популярные рассказы--художественные рассказы--лекции--рассказы-описание--беседы--словесные методы обучения--словесні методи навчання
Анотація: Про використання розповіді, бесіди, лекції та інших словесних методів навчання на уроках історії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель)
Назва : Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 8/9. - С. 32-36: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 372.8
ББК : 74.27
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання української літератури
Методика преподавания учебных предметов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод аналогії--метод аналогии--уроки історії--уроки истории--педагогічні прийоми на уроках історії--педагогические приемы на уроках истории--навчальна мотивація--учебная мотивация--історичні матеріали--исторические материалы--структура висновків за аналогією--структура выводов по аналогии--типи суспільств--типы обществ--наукові відкриття--научные открытия--найвідоміші аналогії--самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)