Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=украинский язык в школах национальных меньшинств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
государственный языковой стандарт -- державний статус української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовний стандарт -- стандарти освіти -- стандарты образования -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- языковое образование -- языковой стандарт
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.


Знайти схожі

2.


    Сміліченко, Яніна (аспірантка Херсонського державного університету).
    Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Яніна Сміліченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 37-40. - Бібліографія : С.40 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: Розглянуто питання підготовки до аудіювання й розвитку аудіативних умінь учнів за допомогою спеціальних вправ, що виконуються учнями на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

3.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

4.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- міжпредметна інтеграція -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- мовно-літературний матеріал -- підручник української мови -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.


Знайти схожі

5.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- підручники української мови -- порівняльний аналіз -- создание учебников -- сравнительный анализ -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебники украинского языка -- угорська мова навчання -- венгерский язык обучения
Анотація: Порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців.


Знайти схожі

6.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения
Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

7.


    Петрук, Оксана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери / О. Петрук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- обучение говорению -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- связная речь -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин -- школы национальних меньшинств
Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування мовленнєвих умінь учнів шкіл із національними мовами навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Кохно, Тетяна (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- литературное чтение -- літературне читання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання читанню -- начальная школа -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- школи з російською мовою навчання -- школы с русским языком обучения
Анотація: Розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного читання у 3 класі.


Знайти схожі

9.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 57-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
венгерский язык -- вимовні норми -- литературное произношение -- літературна вимова -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- навчання орфоепії -- навчання фонетиці -- обучение орфоэпии -- обучение фонетике -- орфоепічні вправи -- орфоепічні навички -- орфоепічні помилки -- орфоэпические упражнения -- произносительные нормы -- произношение -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- фонетика -- фонетика украинского языка -- фонетический слух -- фонетичний слух
Анотація: Стаття присвячена проблемі засвоєння правильної української вимови учнями-угорцями на початковому етапі навчання. Предаставлені результати порівняльного аналізу звукових систем української та угорської мов, методику формування вимовних умінь.


Знайти схожі

10.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

11.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

12.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение
Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).


Знайти схожі

13.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

14.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- начальная школа -- обогащение словарного запаса учащихся -- обучение чтению -- початкова школа -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок читання -- урок чтения
Анотація: У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

15.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деловое обучение -- коммуникативно-деятельностный подход -- комунікативно-ділове навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меньшин -- школы национальных меньшинств
Анотація: У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у школах з польською мовою викладання.


Знайти схожі

16.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

17.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)