Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(4СЕР)с-5
Автор(и) : Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD), Максимовіч, Ліляна, Борнславлєвіч, Катаріна
Назва : Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 436-447: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(4СЕР)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Сербия
Сербія
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(5КИТ)г-6
Автор(и) : Ян, Юн-Шен (старший викладач Християнського університету Чанг-Юнг; м.Тайнань; Тайвань)
Назва : Взаємозв'язок між робочими цінностями співробітників, плинністю кадрів і задоволеністю роботою у сфері туризму
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 556-563: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(5КИТ)г-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Показано, що туристичний бізнес активно розвивається по всьому світу, і туристичні агентства не просто стикаються з проблемами використання природних ресурсів і розробки нових продуктів, але й зосереджуються на управлінні людськими ресурсами, інноваціях і підвищенні конкурентоспроможності. Досліджено робочі цінності співробітників, плинність кадрів і задоволеність роботою в туристичних агентствах. Об'єктом дослідження стали працівники в 10 провідних туристичних агентствах Тайваню, за версією Фонду споживача. Аналіз даних з фокусом на трудових цінностях показав, як взаємозв'язок між трудовими цінностями і задоволеністю роботою впливає на модель аналізу плинності кадрів. Доведено, що покращення параметру трудових цінностей може вплинути на задоволеність роботою; трудові цінності і задоволеність роботою негативно впливають на плинність кадрів; задоволеність роботою має посередницький вплив на взаємозв'язок між трудовими цінностями і плинністю кадрів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зубарєва М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог)
Назва : Особливості реклами та ПР у туризмі
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 7. - С. 15-20 (Шифр Г2/2015/7)
Примітки : Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 002
ББК : 76
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-деятельность--pr-діяльність--интернет-технологии--інтернет-технології--паблик рилейшнз--паблік рілейшнз--реклама в туризме--реклама у туризмі--социальные коммуникации--соціальні комунікації--туристические фирмы--туристические порталы--туристические продукты--туристические агентства--туристичні фірми--туристичні агентства--туристичні портали--туристичні продукти
Анотація: Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)