Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=туристичні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Зубарєва М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог)
Назва
: Особливості реклами та ПР у туризмі
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 7. - С. 15-20 (Шифр Г2/2015/7)
Примітки
: Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 002
ББК
: 76
Предметні рубрики:
Реклама
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): pr-деятельность--pr-діяльність--интернет-технологии--інтернет-технології--паблик рилейшнз--паблік рілейшнз--реклама в туризме--реклама у туризмі--социальные коммуникации--соціальні комунікації--туристические фирмы--туристические порталы--туристические продукты--туристические агентства--туристичні фірми--
туристичні агентства
--туристичні портали--туристичні продукти
Анотація:
Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.433(4СЕР)с-5
Автор(и)
: Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD), Максимовіч, Ліляна, Борнславлєвіч, Катаріна
Назва
: Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 436-447: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.433(4СЕР)с-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики:
Сербия
Сербія
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.433(5КИТ)г-6
Автор(и)
: Ян, Юн-Шен (старший викладач Християнського університету Чанг-Юнг; м.Тайнань; Тайвань)
Назва
: Взаємозв'язок між робочими цінностями співробітників, плинністю кадрів і задоволеністю роботою у сфері туризму
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 556-563: схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.433(5КИТ)г-6
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики:
Тайвань
Анотація:
Показано, що туристичний бізнес активно розвивається по всьому світу, і
туристичні агентства
не просто стикаються з проблемами використання природних ресурсів і розробки нових продуктів, але й зосереджуються на управлінні людськими ресурсами, інноваціях і підвищенні конкурентоспроможності. Досліджено робочі цінності співробітників, плинність кадрів і задоволеність роботою в туристичних агентствах. Об'єктом дослідження стали працівники в 10 провідних туристичних агентствах Тайваню, за версією Фонду споживача. Аналіз даних з фокусом на трудових цінностях показав, як взаємозв'язок між трудовими цінностями і задоволеністю роботою впливає на модель аналізу плинності кадрів. Доведено, що покращення параметру трудових цінностей може вплинути на задоволеність роботою; трудові цінності і задоволеність роботою негативно впливають на плинність кадрів; задоволеність роботою має посередницький вплив на взаємозв'язок між трудовими цінностями і плинністю кадрів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)