Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристична політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Стеченко, Д. М. (доктор економічних наук, професор).
    Імператив державно-приватного партнерства в рекреаційно-туристичній сфері України / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 136-146. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- государственно-частное партнерство -- форми державно-приватного партнерства -- формы государственно-частного партнерства -- проектний підхід -- проектный подход -- методи формування готельних мереж -- методы формирования сетей отелей -- охорона навколишнього середовища -- охрана окружающей среды -- туристическая политика -- туристична політика -- сільський туризм -- сельский туризм -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- інноваційна політика -- инновационная политика -- управління нерухомістю -- управление недвижимостью -- рекреаційно-туристічна сфера -- рекреационно-туристическая сфера -- зелений туризм -- зеленый туризм -- санаторне лікування -- санаторное лечение
Анотація: Висвітлено міжнародний досвід використання проектів державно-приватного партнерства. Охарактеризувано основны форми реалізації концепції державно-приватного партнерства: спільне підприємство, спеціальні економічні зони, національні проекти, концесія, оренда, приватизація, договір управління об'єктами державної та комунальної власності. Визначено основны фактори впливу: надмірна фінансова та адміністративна централізація, постійна зміна управлінських кадрів, незначна пропозиція підготовлених для реалізації проектів.Визначено основны напрями використання: розробка маркетингових стратегій для просування на ринках послуг сусідніх країн, розширення спектра полуг, створення об'єктів сільського туризму та готельних мереж.


Дод.точки доступу:
Безуглий, І. В.

Знайти схожі

2.


    Вишиванюк, М. М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету).
    Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции в туризме -- інвестиції в туризмі -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- регионы -- регіони -- туристические предприятия -- туристічні підприємства -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Димчук, Аліна Василівна.
    Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- національний туризм -- туристичні послуги -- ринок туристичних послуг -- туристична політика -- державне регулювання -- экономика туризма -- отрасли экономики -- национальный туризм -- туристические услуги -- рынок туристических услуг -- туристическая политика -- государственное регулирование
Анотація: Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Голубкова, Т. В. (PhD (екон.); асоційований професор; керівник міжнародної програми EBSI).
    Влияние факторов макросреды на развитие комплекса маркетинга в области культуры Балтийского региона / Т. В. Голубкова, А. В. Ильина // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 78-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури

   Экономика

   Экономика культуры

   Балтийский регион
    Балтійський регіон

    Латвия

    Латвія

    Естонія

    Эстония

    Литва

Кл.слова (ненормовані):
PEST-аналіз -- комплекси маркетингу -- маркетинг у сфері культури -- фактори макросередовища -- туристична політика -- маркетингові комунікації культури -- Балтійські країни -- PEST-анализ -- комплексы маркетинга -- маркетинг в сфере культуры -- факторы макросреды -- туристическая политика -- маркетинговые коммуникации культуры -- Балтийские страны
Анотація: Обґрунтовано необхідність вивчення впливу факторів макросередовища на розвиток комплексу маркетингу у сфері культури. Розглядаючи характерні для Балтійського регіону приклади впливу політичних, економічних, соціальних і технологічних аспектів, автори визначають їх роль у вдосконаленні маркетингової політики закладів культури, водночас вказуючи на необхідність розробки комплексного підходу до вивчення впливу макросередовища з урахуванням розширеного кола факторів.


Дод.точки доступу:
Ильина, А. В. (докторант; викладач)

Знайти схожі

5.


    Саух, Ірина Василівна (директор Житомирської філії Київського інституту бізнесу та технологій; кандидат економічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України).
    Державне регулювання розвитку туризму : сутність поняття та проблеми визначення / І. В. Саух // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 59-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433г-2 + 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория управления экономикой

   Теорія управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование -- державне регулювання -- механизм государственного регулирования туристической сферы -- механізм державного регулювання туристичної сфери -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристична політика -- туристическая политика -- туристический потенциал -- туристичний потенціал -- рекреаційний потенціал -- рекреационный потенциал -- індустрія послуг -- индустрия услуг -- тлумачення термінів -- толкование терминов
Анотація: На основі контент-аналізу змісту визначені категорії «державне регулювання» здійснено поглиблення теоретичних та методичних підходів до розвитку тезаурусу туристичної індустрії в аспекті її державного регулювання. Застосування ефективного механізму державного регулювання туристичної індустрії обґрунтовано як необхідна умова забезпечення поступального економічного розвитку України, використання потенціалу туристично-рекреаційного комплексу України в контексті побудови соціально орієнтованої економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Плуме Лазарте, Марта (дослідник та технічний співробітник Університету Сарагоси; Іспанія).
    Екологія та просування туризму : приклад Іспанії / Плуме Лазарте М., Інігуес Беррозпе Т., Латорре Мартінес М.П. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 123-131 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ІСП)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг стран -- брендинг країн -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- глобализация -- глобалізація -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- маркетинговая имиджелогия -- маркетингова іміджелогія -- морские побережья -- морські узбережжя -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- пляжный туризм -- пляжний туризм -- рыночная конкуренция -- устойчивое развитие туризма -- стійкий розвиток туризма -- экологический ущерб -- екологічна шкода -- туристична політика -- туристическая политика
Анотація: Показано, як у сучасному контексті глобалізації, легкого доступу до інформації та економічної кризи загострилась конкуренція на туристичних ринках. Багато туристичних напрямків стали звертати більше уваги на власний імідж та переглядати його, для чого розробляються окремі стратегії просування. У випадку Іспанії державне просування туризму зіграло особливу роль та суттєво посилило позиції країни на ринку туризму. Туристичний бум кінця 1950-их зробив країну заможною та популярною, але одночасно завдав значної шкоди навколишньому середовищу, особливо узбережжю. Саме тому Іспанія розробила нові маркетингові стратегії, що брали до уваги її екологічні потреби. Розвиток туризму та екологія можуть співіснувати, якщо має місце вірна стратегія розвитку. Багаторічний досвід Іспанії, наведений у даній статті, демонструє, яким чином можна посунути акцент з виключного пляжного туризму на різноманіття інших туристичних напрямків, піклуючись при цьому про середовище.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Інігуес Беррозпе, Татьяна (PhD (соціологія); викладач Школи Туризму Університету Сарагоси; Іспанія); Латорре Мартінес, Марія Пілар (PhD (економіка, управління та організація); викладач Університету Сарагоси; Іспанія)

Знайти схожі

7.


    Карбівничий, Олег.
    Еколого-економічні аспекти розвитку туристично-рекреаційного потенціалу Дунайського регіону України / О. Карбівничий // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 61-63. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

    Придунайський регіон

    Придунайский регион

    Дунайський регіон

    Дунайский регион

Кл.слова (ненормовані):
туристичний потенціал регіонів -- рекреаційний потенціал регіонів -- туристична політика -- регіони України -- транскордонне співробітництво -- єврорегіони -- прикордонні території -- охорона водних ресурсів -- водні ресурси -- сільський туризм -- зелений туризм -- туристический потенциал регионов -- рекреационный потенциал регионов -- туристическая политика -- регионы Украины -- трансграничное сотрудничество -- еврорегионы -- приграничные территории -- охрана водных ресурсов -- водные ресурсы -- сельский туризм -- зеленый туризм
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні основи та досвід регіонального розвитку туристично-рекреаційного потенціалу в Дунайському регіоні України. Розглянуто науковий підхід щодо побудови моделі еколого-економічного використання туристично-рекреаційного потенціалу Дунайського регіону України на засадах транскордонного співробітництва.


Дод.точки доступу:
Нижній Дунай, єврорегіон \о нем\; Стратегія ЄС щодо Дунайського регіону \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Багрій, Мар`яна.
    Ефективність капіталовкладень у розвиток туристичної галузі (на прикладі Закарпатської області) / М. Багрій // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 44-47 : портр.; а-рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

    Закарпатская область

    Закарпатська область

Кл.слова (ненормовані):
інвестиції в туризм -- ефективність інвестицій -- регіональна туристична політика -- інвестиційна активність туристичної галузі -- туристична політика -- инвестиции в туризм -- эффективность инвестиций -- региональная туристическая политика -- инвестиционная активность туристической отрасли -- туристическая политика
Анотація: Розглянуто чинники, від яких залежить інвестиційна активність у туристичній сфері. Розроблено схему формування сприятливого клімату для реалізації інвестиційних проектів. Ґрунтовно розкрито ризики, які пов`язані з інноваційною діяльністю.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_2\12.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Іванова, Зоя Олегівна (здобувач Національної академії управління).
    Зарубіжний досвід державного регулювання розвитку зеленого туризму / З. О. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(0)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Австрия
    Австрія

    Великобритания

    Велика Британія

    Ирландия

    Ірландія

    Испания

    Іспанія

    Италия

    Італія

    Польша

    Польща

    Румыния

    Румунія

    США

    Франция

    Франція

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование -- державне регулювання -- туристична політика -- туристическая политика -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- зеленый туризм -- зелений туризм -- управлнческие модели -- управлінські моделі
Анотація: Викладено результати досліджень щодо аналізу зарубіжного досвіду управління зеленим туризмом як однією з ефективних складових туристичного потенціалу. Розглянуто стан та перспективи розвитку зеленого туризму в державі, а також досліджено моделі державного регулювання розвитку зеленого туризму.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\38.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Готеприимные хозяйства, польская федерация зеленого туризма \о ней\; О туризме, закон Украины \о произв.\; Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Юрченко, Ю. Ю. (доктор економічних наук; доцент).
    Концептуальні напрями розвитку внутрішнього туризму в Україні [Текст] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 29-39 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- в'їзний туризм -- внутрішній туризм -- стейкхолдери -- дорожня карта -- моделі розвитку -- резерви розвитку -- інноваційні структури -- національна самоідентифікація -- зарубіжний досвід -- туристична політика -- програми розвитку внутрішнього туризму -- въездной туризм -- внутренний туризм -- стейкхолдеры -- дорожная карта -- модели развития -- резервы развития -- инновационные структуры -- национальная самоидентификация -- зарубежный опыт -- туристическая политика -- программы развития внутреннего туризма
Анотація: Розглянуто такі функції туризму, як соціальна і гуманітарна. Наголошено на ролі внутрішнього туризму як потужного стимулу процесів національної самоідентифікації. Запропоновано практичне вирішення науково-прикладної проблеми докорінної трансформації, удосконалення методології та основних напрямів глибоких перетворень у системі в'їзного і внутрішнього туризму, в тому числі алгоритм формування Програми розвитку внутрішнього туризму в Україні. Надано пропозиції щодо формування "дорожної карти" та сучасних інституцій туристичної сфери діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)