Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристична політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Вишиванюк, М. М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету).
    Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции в туризме -- інвестиції в туризмі -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- регионы -- регіони -- туристические предприятия -- туристічні підприємства -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Стеченко, Д. М. (доктор економічних наук, професор).
    Імператив державно-приватного партнерства в рекреаційно-туристичній сфері України / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 136-146. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- государственно-частное партнерство -- форми державно-приватного партнерства -- формы государственно-частного партнерства -- проектний підхід -- проектный подход -- методи формування готельних мереж -- методы формирования сетей отелей -- охорона навколишнього середовища -- охрана окружающей среды -- туристическая политика -- туристична політика -- сільський туризм -- сельский туризм -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- інноваційна політика -- инновационная политика -- управління нерухомістю -- управление недвижимостью -- рекреаційно-туристічна сфера -- рекреационно-туристическая сфера -- зелений туризм -- зеленый туризм -- санаторне лікування -- санаторное лечение
Анотація: Висвітлено міжнародний досвід використання проектів державно-приватного партнерства. Охарактеризувано основны форми реалізації концепції державно-приватного партнерства: спільне підприємство, спеціальні економічні зони, національні проекти, концесія, оренда, приватизація, договір управління об'єктами державної та комунальної власності. Визначено основны фактори впливу: надмірна фінансова та адміністративна централізація, постійна зміна управлінських кадрів, незначна пропозиція підготовлених для реалізації проектів.Визначено основны напрями використання: розробка маркетингових стратегій для просування на ринках послуг сусідніх країн, розширення спектра полуг, створення об'єктів сільського туризму та готельних мереж.


Дод.точки доступу:
Безуглий, І. В.

Знайти схожі

3.


    Тасмаганбетов, Аслан (кандидат экономических наук; доцент факультета экономики и менеджмента Актюбинского государственного университета им. К.Зубанова; г.Актюбинск; Казахстан).
    Развитие туристических кластеров в регионах Казахстана / А. Б. Тасмаганбетов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 271-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(5КАЗ)в + 65.433(5КАЗ)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика туризма, 2009-2011 гг.

   Економіка туризму, 2009-2011 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
регионы Казахстана -- регіони Казахстану -- стабильное региональное развитие -- стабільний регіональний розвиток -- туристические кластеры -- туристичний кластер -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Рассмотрен кластерный подход к устойчивому развитию туризма в регионе. Показаны основные преимущества использования кластерного подхода. Проанализировано влияние туристических кластеров на экономическую ситуацию в регионах. На основе кластерного анализа регионы дифференцированы по уровню развития туристической деятельности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Тей, Юрай (PhD (екон.); заступник декана з навчальної роботи).
    Створення туристичного продукту як основа економічного процвітання території / Ю. Тей, Д. Матушикова // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 45-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Словаччина
    Словакия

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристичний продукт -- туристична політика -- туризм в регіонах -- місцевий туризм -- муніципалітет -- розвиток туризму -- туристический продукт -- туристическая политика -- туризм в регионах -- местный туризм -- муниципалитет -- развитие туризма
Анотація: Проведено ряд опитувань туристичних акторів, щоб з'ясувати їхню думку щодо ситуації. яка склалася в регіоні Прешов-СОЛІВАР.


Дод.точки доступу:
Матушикова, Даніела (PhD (екон.); заступник декана з міжнародних зв'язків)

Знайти схожі

5.


    Должикова-Поліщук, Людмила Валентинівна (старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та світової економіки Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Особливості та тенденції управління туристичною діяльністю / Должикова-Поліщук Л.В. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 103-112 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2010-2013 гг.

   Економіка туризму, 2010-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная политика туризма -- державна політика туризму -- туристична політика -- туристическая политика -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- национальные экономики -- національні економіки -- отраслевые потенциалы -- галузеві потенціали -- регуляторные механизмы -- регуляторні механізми -- туристическая сфера -- туристична сфера
Анотація: Досліджено механізми регулювання та управління потенціалом туристичної сфери України. Розглянуто функції, умови та чинники розвитку туризму, проаналізовано державну політику розвитку туризму в 2010–2013 рр. та надано рекомендації з вдосконалення механізмів управління потенціалом туристичної сфери.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Всемирная туристическая организация \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Юрченко, Ю. Ю. (доктор економічних наук; доцент).
    Концептуальні напрями розвитку внутрішнього туризму в Україні [Текст] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 29-39 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- в'їзний туризм -- внутрішній туризм -- стейкхолдери -- дорожня карта -- моделі розвитку -- резерви розвитку -- інноваційні структури -- національна самоідентифікація -- зарубіжний досвід -- туристична політика -- програми розвитку внутрішнього туризму -- въездной туризм -- внутренний туризм -- стейкхолдеры -- дорожная карта -- модели развития -- резервы развития -- инновационные структуры -- национальная самоидентификация -- зарубежный опыт -- туристическая политика -- программы развития внутреннего туризма
Анотація: Розглянуто такі функції туризму, як соціальна і гуманітарна. Наголошено на ролі внутрішнього туризму як потужного стимулу процесів національної самоідентифікації. Запропоновано практичне вирішення науково-прикладної проблеми докорінної трансформації, удосконалення методології та основних напрямів глибоких перетворень у системі в'їзного і внутрішнього туризму, в тому числі алгоритм формування Програми розвитку внутрішнього туризму в Україні. Надано пропозиції щодо формування "дорожної карти" та сучасних інституцій туристичної сфери діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    аль- Хатіб, Тарек Тафік (PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжу бізнес-адміністрування Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія).
    Складнощі з просуванням туризму в королівстві Саудівська Аравія [Текст] : прикладне дослідження провінції Аль-Хардж / Т. Т. аль- Хатіб, Н. М. аль- Хазмі, Т. Т. аль- Хатіб // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 28-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(53)в + 65.433(5САУ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Саудовская Аравия
    Саудівська Аравія

    Аль-Хардж , провинция Саудовской Аравии

    Аль-Хардж , провінція Саудівської Аравії

Кл.слова (ненормовані):
кадровое обеспечение туризма -- кадрове забезпечення туризму -- туристична політика -- туристическая политика -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- комплексное стратегическое управление -- комплексне стратегічне управління -- обучение персонала -- навчання персоналу -- организационный инструментарий -- організаційний інструментарій -- региональные особенности туризма -- регіональні особливості туризму -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура
Анотація: Досліджено основні чинники, що стримують просування туризму в регіоні Аль-Хардж, Саудівська Аравія. З цією метою було зібрано первинні дані шляхом опитування. Аналіз даних виявив, що всі виділені авторами групи проблем знижують якість просування туристичних продуктів, а також знижують якість політики та програм просування туризму в цілому. Подальший регресійний аналіз довів, що організаційні, адміністративні, технічні складнощі, а також складнощі, пов’язані з конкуренцією, – всі негативно впливають на регіональний пакет інструментів просування туризму. При цьому кадрові складнощі та проблеми з конкуренцією також суттєво та негативно впливають на політичний та програмний рівні просування туризму.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
аль- Хазмі, Набіл Мохаммед (PhD (маркетинг); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія); аль- Хатіб, Тарек Тафік (PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія)

Знайти схожі

8.


    Ольшанська, О. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри регіональної економіки і туризму Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
    Розвиток туризму як важливий складник державної регіональної політики України [Текст] / О. В. Ольшанська, К. Ф. Коценко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитические факторы -- зовнішньополітичні фактори -- экономика туризма -- економіка туризму -- внутриполитическая нестабильность -- внутрішньополітичні нестабільність -- государственная региональная политика -- державна регіональна політика -- конкурентоспособные туристические продукты -- конкурентоспроможні туристичні продукти -- туристическая политика -- туристична політика -- регональные туристические потенциалы -- регіональні туристичні потенціали -- туристический потенциал регионов -- туристичний потенціал регіонів -- регионы -- регіони -- туристическая отрасль -- туристична галузь -- управление качеством туристических услуг -- управління якістю туристичних послуг -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- сільський туризм -- сельский туризм -- зеленый туризм -- зелений туризм
Анотація: Проаналізовано основні напрями здійснення державної регіональної політики розвитку туристичної галузі в Україні. Обґрунтовано необхідність підвищення її якості з метою створення конкурентоспроможного туристичного продукту. Зроблено висновок про те, що у проведенні політики регіонального розвитку туристичної галузі необхідно враховувати ситуацію в кожному регіоні та спрямовувати зусилля на усунення перешкод для реалізації туристичного потенціалу України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Коценко, К.Ф. (кандидат географічних наук; доцент кафедри регіональної економіки і туризму Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана); Стратегия устойчивого развития "Украина - 2020" \о произв.\Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020" \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Іванова, Зоя Олегівна (здобувач Національної академії управління).
    Концепція удосконалення інструментарію управління розвитком туристичної привабливості вітчизняних територій / З. О. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 183-186. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование туризма -- державне регулювання туризму -- концептуальные положения -- концептуальні положення -- природные ресурсы -- природні ресурси -- рекреационно-туристическая индустрия -- рекреаційно-туристична індустрія -- территориальное развитие -- територіальний розвиток -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Викладено результати досліджень щодо сутності концепції удосконалення інструментарію управління розвитком туристичної привабливості території України через призму впливу чинників зовнішнього середовища на ефективне управління розвитком туристичної привабливості певної території. Досліджено державні важелі впливу та регулювання розвитку туристичної привабливості території в рамках даної концепції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Полухіна, Ганна Миколаївна (професор кафедри соціальних наук і технологій Поволзького державного технологічного університету; м.Йолшкар-Ола; Марій Ел; Росія; доктор економічних наук; доцент).
    Розвиток підприємництва та державне регулювання : на прикладі сфери туризму / Г. М. Полухіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 123-129. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050.2(2РОС.МАР)в + 65.433(2РОС)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Россия
    Росія

    Марий Эл

    Марій Ел

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- региональная экономика -- регіональна економіка -- государственное регулирование туризма -- державне регулювання туризму -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- туристическое предпринимательство -- туристичне підприємництво -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристична політика -- туристическая политика -- региональное развитие -- регіональний розвиток -- регуляторные взаимодействия -- регуляторні взаємодії -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- функциональная специфика -- функціональна специфіка -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Проаналізовано принципи, задачі, цілі та функції державного регулювання розвитку підприємництва у Росії (на регіональному рівні) на прикладі сфери туризму. Надано загальну оцінку досвіду державного регулювання розвитку підприємництва у Республіці Марій Ел. Запропоновано комплексний підхід до розробки стратегії регулятивної взаємодії держави та бізнесу щодо регіонального туризму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)