Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=трудова участь<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бхатті, Комаль Халід
(аспірант Університету Мухаммада Алі Джінна; м.Ісламабад; викладач кафедри управління Інституту інформаційних технологій COMSATS, філія у м.Вахкант; Пакистан).
Вплив участі співробітника в діяльності колективу на лояльність підприємству : порівняльний аналіз США і Пакистану / К. Х. Бхатті> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 533-543 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в7-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Пакистан
США
Кл.слова (ненормовані):
аффективная лояльность
--
афективна лояльність
--
трудовые ресурсы предприятия
--
трудові ресурси підприємства
--
длительная лояльность
--
тривала лояльність
--
кадры
--
кадри
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
лояльность предприятию
--
лояльність підприємству
--
нормативная лояльность
--
нормативна лояльність
--
трудовое участие
--
трудова участь
--
трудовые коллективы
--
трудові колективи
--
управление персоналом
--
управління персоналом
Анотація:
Вивчено участь співробітника в діяльності колективу на лояльність підприємству. Проведено огляд літератури з цих питань. Попереднє дослідження використовує анкету, поширену серед співробітників середньої ланки в комерційних банках Пакистану і США, зареєстрованих на біржах цих країн. Використано такі методи дослідження, як описова статистика, діаграми розкиду, кореляція Пірсона і множинний регресійний аналіз. Дослідження показує, що і в США, і в Пакистані участь співробітника в діяльності колективу має значний позитивний вплив на лояльність підприємству.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Яренко, Анатолій Валерійович
(каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ).
Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. -
№ 12
. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
331.101.3
ББК
65.290с-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
методология управления персоналом
--
методологія управління персоналом
--
кадровый менеджмент
--
кадровий менеджмент
--
качественное оценивание
--
якісне оцінювання
--
кибернетические системы
--
кібернетичні системи
--
компании
--
компанії
--
маркетинговая методология
--
маркетингова методологія
--
материальное поощрение
--
матеріальне заохочення
--
организационные критерии
--
організаційні критерії
--
программное обеспечение
--
програмне забезпечення
--
рекрутинг
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
специализированные программные комплексы
--
спеціалізовані програмні комплекси
--
трудовое участие
--
трудова участь
--
трудовая мотивация
--
трудова мотивація
--
управленческое моделирование
--
управлінське моделювання
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
Анотація:
Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)