Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Примак, В. (доктор економічних наук; профессор), Сержук, Анастасия
Назва : Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 3. - С. 33-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики: Украина
Киевская область
Україна
Київська область
Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олейник Е. С., Слабко Т. А.
Назва : Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности)
Місце публікування : Упаковка. - Київ, 2016. - № 1. - С. 19-23: рис.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 347.77/.78
ББК : 67.404.3
Предметні рубрики: Право
Правова охорона інтелектуальної власності
Правовая охрана интеллектуальной собственности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркування продукції--маркировка продукции--об'єкти авторських прав--объекты авторских прав--упаковка продукції--упаковка продукции--немайнові права інтелектуальної власності--неимущественные права интеллектуальной собственности--малюнки на упаковці--рисунки на упаковке--фотографії на упаковці--фотографии на упаковке--персонажі аудіовізуальних творів--персонажи аудиовизуальных произведений--зображення фізичних осіб на упаковці--изображение физических лиц на упаковке--зображення предметів мистецтва--изображение предметов искусства на упаковке--об'єкти промислової власності--объекты промышленной собственности--торгові марки--торговые марки--товарні знаки--товарные знаки--промислові зразки--промышленные образцы--митні реєстри об'єктів права інтелектуальної власності--таможенные реестры объектов права интеллектуальной собственности--експорт продукції--экспорт продукции
Анотація: Для завоевания рынка огромное значение имеет визуальный эффект, а именно - в какой упаковке представлена продукция. Решение об экспорте товара - это бизнес-решение, основанное на результатах глобальных исследований и работы маркетологов и бренд-менеджеров, разрабатывающих стратегии, направленные на продвижение товара. При разработке маркетинговых стратегий выхода на внешние рынки часто не учитывается ряд правовых вопросов, связанных с минимальными требованиями национального законодательства к маркировке продукции, соблюдением норм конкурентного права. Чаще всего должное внимание не уделяется оценке рисков, связанных с выходом нового товара с точки зрения прав интеллектуальной собственности. В статье даны ответе на вопросы: чем такое отношение к вопросам интеллектуальной собственности может обернуться для компании-производителя экспортируемой продукции? Что необходимо учитывать для минимизации рисков выхода на рынок с точки зрения прав интеллектуальной собственности? Какие объекты прав интеллектуальной собственности может включать упаковка товаров и на что необходимо обращать внимание при разработке дизайна упаковки?
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_1\5.pdf
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 31/С 91
Автор(и) : Колієва І. А.
Назва : Роль реклами у формуванні жіночої сексуальності
Місце публікування : Сучасна сім'я: проблеми та перспективи: тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.)/ М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 23-24 (Шифр 31/С 91-339304)
УДК : 659.117:613.88-055.2
Предметні рубрики: Реклама
Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці дііту--труды диита--кфп--торгові марки--торговые марки--реклама--засоби масової інформації--средства массовой информации--сексуальність--сексуальность
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук і технологій; м. Київ)
Назва : Війни брендів: Adidas vs Puma
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 39-43. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/7). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Географіч. рубрики: Німеччина
Германия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--торгові марки--торговые марки--спортивний одяг--спортивная одежда--аксесуари--аксессуары--adidas--puma--конкуренція--конкуренция--сімейний бізнес--семейный бизнес--війна брендів--война брендов--спортивні змагання--спортивные соревнования--футбольні бутси--футбольные бутсы--інноваційне взуття--инновационная обувь
Анотація: Статтю присвячено історії двох добре знаних нами торгових марок виробників спортивного одягу та аксесуарів компаній Adidas і Puma.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/7). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--торгові марки--торговые марки--домени--домены--registration directory service--реєстраційні угоди--регистрационные соглашения--географічні домени--географические домены
Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент), Афян, Артем
Назва : Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 29-41: табл. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/1). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Географіч. рубрики: Україна
Украина
США
Європа
Европа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--географічне зазначення--географическое указание--правова охорона--правовая охрана--сертифікаційні знаки--сертификационные знаки--торгові марки--торговые марки--приватне право--частное право--публічне право--публичное право
Анотація: У статті розглянуто географічне зазначення як у правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США та Україні. Дається аналіз положень угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосуються інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічні наслідки та шляхи подолання.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент), Афян, Артем
Назва : Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 2. - С. 23-34. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/2). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 330:340
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Право
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічний розвиток--экономическое развитие--економіко-правові інститути--экономико-правовые институты--географічні зазначення--географические обозначения--угоди--договоры--інтелектуальна власність--интелектуальная собственность--правова охорона інтелектуальної власності--правовая охрана интеллектуальной собственности--торгові марки--торговые марки
Анотація: Розглянуто географічне зазначення, як правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США і Україні. Дається аналіз положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосується інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічни наслідки та шляхи подолання.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : За результатами роботи Апеляційної палати державної служби інтелектуальної власності України
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 52-59. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/1). - ISSN 1608-6422
Примітки : В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77(477)
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--реєстрація знаків--регистрация знаков--торгові марки--торговые марки--брусничний лист--брусничный лист--правова охорона--правовая охрана--лікарські рослини--лекарственные растения--словесні позначення--словесные обозначения--комбіновані позначення--комбинированные обозначения
Анотація: Щодо реєстрації знаків для товарів і послуг «Брусничний лист» та «BAKER».
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про вичерпання прав
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 6. - С. 70. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/6). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.772
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Торговельні марки
Торговые марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--товарні знаки--товарные знаки--торгові марки--торговые марки--міжнародні принципи--международные принципы--імпорт--импорт--імпортери--импортеры
Анотація: У статті розглядається рішення Уряду Росії про перехід на міжнародні принципи вичерпання прав на торгову марку, іншими словами, будують втрачені права офіційних дистриб'юторів на єкслюзивних продаж товарів та послуг.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ")
Назва : Формування концепції бренду на меблевому ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 97-101: табл., граф., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.18(4УКР)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика деревообрабатывающей промышленности
Економіка деревообробної промисловості
Маркетинг
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--брендовая идентичность--брендова ідентичність--брендовые концепции--боендові концепції--бренды--бренди--кластерный анализ--кластерний аналіз--матрицы восприятия брендов--матриці сприйняття брендів--мебельный рынок--меблевий ринок--потребительские сегменты--споживчі сегменти--рыночное позиционирование--ринкове позиціонування--торговые марки--торгові марки--украинские предприятия--українські підприємства--целевые аудитории--цільові аудиторії--экологичность продукции--екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)