Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП").
    Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 3. - С. 64-68. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- маркетинг -- промислові зразки -- промышленные образцы -- торгові марки -- торговые марки -- ринок мінеральної води -- рынок минеральной воды -- прибутковість -- доходность -- рентабельність -- рентабельность
Анотація: Наведено приклад розрахунку частки Ліцензіара для Ліцензійної угоди з комплексом прав на інтелектуальну власність.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

2.


    Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП").
    Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 62-65. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- ліцензіати -- лицензиаты -- маркетинг -- реклама -- торгові марки -- торговые марки -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка
Анотація: Наведенеий приклад розрахунку для конкретного активу прав на інтелектуальну власність, який був здійснений на практиці.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Знайти схожі

3.


    Нефьодов, Олег
    Щодо підходів до оцінки частки ліцензіара / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 67-71. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензії -- лицензии -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензіати -- лицензиаты -- торгові марки -- торговые марки -- маркетинг -- ліцензійні умови -- лицензионные условия -- рекламна активність -- рекламная активность -- лідерство -- лидерство -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка -- бренд -- прибутковість -- доходность
Анотація: Автор дає узагальнену характеристику існуючих підходів до оцінки частки Ліцензіара для ТМ за кожним з 13-ти факторів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Знайти схожі

4.


    Черненко, Оксана.
    ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 67-68 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- конкурси -- цільова аудиторія -- торговые марки -- конкурсы -- целевая аудитория -- переможці конкурсів -- победители конкурсов -- спеціальні відзнаки конкурсів -- специальные отличия конкурсов
Анотація: 20-21 травня 2016 р. відбулася підсумкова конференція 11-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу "Молодь опановує маркетинг" ім. Ігоря Ткаченка. На конкурс було подано 58 робіт з 32 університетів України. У статті названі роботи, які стали переможцями конкурсу в 2016 р. та роботи, які були нагороджені спеціальними відзнаками конкурсу.


Дод.точки доступу:
Міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетинг" \о ней\; Молодь опановує маркетинг, міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт ім. Ігоря Ткаченка \о ней\

Знайти схожі

5.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Дахно, Іван (доктор економічних наук; професор; патентознавець, м. Київ).
    Урядові нісенітниці про географічні зазначення походження товарів / І. Дахно // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 3. - С. 64-68 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- товари -- торгові марки -- товарні знаки -- походження товарів -- происхождение товаров -- географічні зазначення -- географические обозначения -- права власності -- права собственности -- охорона прав власності -- охрана прав собственности -- законодавство -- законодательство -- закони -- законы
Анотація: Про законопроект КМУ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень № 6023 від 03.02.2017 року.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про охорону прав на зазначення походження товарів, закон України від 16.06.1999 р. № 752-XIV \о произв.\; Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень, законопроект КМУ \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Андрощук, Геннадій
    "Умка" шукає... захисту! / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторські права -- авторские права -- суміжні права -- смежные права -- торгові марки -- торговые марки -- комерційні вигоди -- коммерческие выгоды
Анотація: Про недобросовісну реєстрацію відомого персонажу як торгової марки.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Ю. Я. (радянський письменник і сценарист, член Спілки письменників СРСР, автор книг для підлітків та юнацтва); "Умка", мультфільм \про нього\Український інститут промислової власності (Укрпатентнту) \про нього\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \про нього\; Про авторське право та суміжні права, закон України \про нього\

Знайти схожі

8.


   
    У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- домени -- домены -- Registration Directory Service -- реєстраційні угоди -- регистрационные соглашения -- географічні домени -- географические домены
Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент; м. Київ).
    Токайське: вино розбрату [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 10. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Словаччина
    Словакия

    Угорщина--Токай

    Венгрия--Токай

    Росія

    Россия

    Італія--Фріулі-Венеція-Джулія

    Италия--Фриули-Венеция-Джулия

    Франція--Ельзас

    Франция--Эльзас

    Україна--Закарпаття

    Украина--Закарпатье

    Австралия--Разерглен

    Австралія--Разерглен

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- географічні зазначення -- географические обозначения -- вина -- токайські вина -- токайские вина -- Токай -- Tokaj -- Tokaji -- Tokajsky -- Tocay -- Tokay d'Alsace -- Токайський Бренді -- Виноградарська область Токай -- Виноградарская область Токай -- бренді -- бренди -- охорона прав -- охрана прав -- державна реєстрація -- государственная регистрация -- електронні бази -- электронные базы -- E-Bacchus
Анотація: Автор розглядає словацько-угорський спір, пов'язаний з використанням назви вина "Токай", а також географічні зазначення як об'єкт промислової власності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Фішер, Маріанн (Європейський Комісар з сільського господарства і сільського розвитку) \про неї\; Європейська комісія \про неї\Європейський суд \про нього\; Цивільний кодекс Російської Федерації \о произв.\; Роспатент \про нього\; Палата з патентних спорів \про неї\; Список Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО \о произв.\; Правила складання, подання та розгляду заявки на реєстрацію товарного знака і знака обслуговування \о произв.\; Угода про асоціацію між Україною та ЄС \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)