Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые центры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семка С. В.
Назва : Формообразующее моделирование архитектуры пространств при помощи методики пропорционирования
Місце публікування : Будівництво України. - 2011. - № 4. - С. 37-44. - ISSN 0135-1699 (Шифр Б10/2011/4). - ISSN 0135-1699
УДК : 725.2
Предметні рубрики: ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО
МІСТОБУДУВАННЯ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 85.11
Автор(и) : Куцевич В.В. (доктор архітектури)
Назва : Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.
Місце публікування : Будівництво України: Науково-виробничий журнал. - К.: ПП "ПРАНМНА", 2009. - № 9/10. - С. 9-15: ил. - ISSN 0135-1699. - ISSN 0135-1699
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 85.11
Предметні рубрики: Будівництво
Строительство
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422(5КИТ)в7-5
Автор(и) : Чан, Юн-Фу (викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування))
Назва : Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 5. - С. 566-576: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422(5КИТ)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних центрах. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422в7-2
Автор(и) : Чернікова Г.С. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет харчування та торгівлі; м.Харків; Україна)
Назва : Методика оцінювання ефективності торговельних центрів
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ, 2013. - № 6. - С. 125-131: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422в7-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Анотація: Розкрито системну сутність торговельного центру; встановлено природу ефективності центру як організаційно-економічної системи; розроблено методику та проведено оцінювання ефективності торговельних центрів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.421(4УКР)г-5
Автор(и) : Ортинська В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету), Мельникович О.М.
Назва : Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 9. - С. 98-103: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.421(4УКР)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.
Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.
Маркетинг
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киев
Київ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые преимущества трц--маркектингові переваги трц--трц--торговельно розважальні центри--торгово-развлекательные центры--маркетингова політика торгівельних центрів--маркетинговая политика торговых центров--конкурентоспособность торговых центров--конкурентоспроможність торгівельних центрів--оценочные параметры--оціночні параметри--потребительские ценности--споживаціькі цінності--рыночное позиционирование--ринкове позиціонуання--социально-этический маркетинг--соціально-етичний маркетинг--торговые центры--торгові центри--торговая недвижимость--торгівельна нерухомість--холистический маркетинг--холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(2РОС)с-5
Автор(и) : Спирина, Варвара Сергеевна (инженер кафедры конструкционного проектирования и математических методов факультета гражданского проектирования Пермського национального политехнического университета; г.Пермь; Россия), Алексеев, Александр Олегович
Назва : Прогнозирование посещаемости торговой недвижимости на основе оценки ее потребительской привлекательности
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 10. - С. 513-526: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(2РОС)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Россия
Росія
Пермь
Перм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммерческая недвижимость--комерційна нерухомість--торговая недвижимость--торгова нерухомість--модель хаффа--посещаемость--відвідуваність--потребительская привлекательность--споживча привабливість--прогнозирование потока посетителей--прогнозування потоку відвідувачів--рекламные акции--рекламні акції--торговые центры--торгові центри--управленческое прогнозирование--управлінське прогнозування--хаффа модель
Анотація: Рассмотрен вопрос корректности модели Хаффа, применяемой для оценки потребительской привлекательности коммерческой недвижимости и актуальности ее применения в современных условиях. На примере г. Перми (Россия) проиллюстрировано эмпирическое определение параметра модели, описывающего степень влияния времени проезда потребителей от места проживания до расположения торгового центра на его потребительскую привлекательность. Описан авторский подход к модификации модели Хаффа. Практическая значимость полученных результатов заключается в возможности решения задачи прогнозирования потоков посетителей, что проиллюстрировано на примере управления торговым центром при проведении рекламных акций.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стройный Я. (доктор экономических наук; профессор), Колак З.
Назва : Розничная торговля в г. Тарнове в 2011 - 2014 гг. Диагноз и стратегические аспекты
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 11. - С. 108-116 (Шифр Г2/2016/11)
Примітки : Литература : 33 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 94(4)
ББК : 63.3(4)
Предметні рубрики: Історія, 2011-2014 рр.
История, 2011-2014 гг.
Географіч. рубрики: Польща
Польша
Тарнов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка польщі--економічна історія--история стран европы--история торговли--історія країн європи--історія торгівлі--магазины--поведение покупателей--поведінка покупців--роздрібна торгівля--розничная торговля--торгівельні центри--торгівля--торговля--торговые центры--экономика польши--экономическая история
Анотація: Представлен анализ развития розничной торговли в польском городе Тарнове в 2011 - 2014 гг., в том числе история зарождения и развития торговли в этом городе. Подчеркнуто значение географического расположения города вдоль торговых путей для ра звития торговли с момента ее зарождения в этом городе.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тахір, Мохаммад (Джан; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія), Ягер, Йохан де
Назва : Важливість днів лояльного клієнта : дослідження на прикладі малайзійських споживачів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2017. - № 8. - С. 30-38: табл.
Примітки : Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Географіч. рубрики: Малайзия
Малайзія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дни лояльного клиента--дні лояльного клієнта--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії--потребительская удовлетворённость--споживацька задоволеність--скидки--знижки--товарная политика--товарна політика--торговые центры--торговельні центри
Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)