Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торговые центры<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Семка С. В. Формообразующее моделирование архитектуры пространств при помощи методики пропорционирования/С. В. Семка // Будівництво України, 2011,N № 4.-С.37-44
>
2.
Куцевич В.В. Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва./В. В. Куцевич // Будівництво України. -К.:ПП "ПРАНМНА", 2009,N № 9/10.-С.9-15
>
3.
Чан Ю.-Ф. Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень/Ю. -Ф. Чан // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 5.-С.566-576
>
4.
Чернікова Г.С. Методика оцінювання ефективності торговельних центрів/Г. С. Чернікова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 6.-С.125-131
>
5.
Ортинська В.В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі/В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 9.-С.98-103
>
6.
Спирина В.С. Прогнозирование посещаемости торговой недвижимости на основе оценки ее потребительской привлекательности/В. С. Спирина, А. О. Алексеев // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 10.-С.513-526
>
7.
Стройный Я. Розничная торговля в г. Тарнове в 2011 - 2014 гг. Диагноз и стратегические аспекты/Я. Стройный, З. Колак // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016,N № 11.-С.108-116
>
8.
Тахір М. Важливість днів лояльного клієнта/М. Тахір, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2017,N № 8.-С.30-38
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)