Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=торгово-развлекательные центры<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лукаш, О. К. Н.
Формированте объемно-планировочныхрешений торгово-развлекательных центров / О. К. Н. Лукаш> // Промышленное и гражданское стр-во. - 2011. -
№ 11
. - С. 44-46
УДК
725.2
Рубрики:
ЗДАНИЯ
БУДІВЛІ
Кл.слова (ненормовані):
торгово-развлекательные центры
--
объемно-планировочные решения
--
пешеходные пространства
--
эмоциональный климат
--
функционально-пространственые архетипы
--
строительство зданий
--
торгівельно-розважальні центри
--
об'ємно-планувальні рішення
--
пішоходні простори
--
емоційний клімат
--
функціонально-просторові архетипи
--
будівництво споруд
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Нємець, Людмила Миколаївна
(доктор географічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної та економічної географії в регіональних дослідженнях Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна).
Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста [Текст] : (соціально-географічний аспект) / Л. М. Нємець, А. В. Соколенко, А. В. Мазурова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 178-185 : мапи, табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497.7(4УКР-2ХАР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономическая география, 2005-2015 гг.
Економічна географія, 2005-2015 рр.
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Украина
Україна
Харьков
Харків
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-география
--
бізнес-географія
--
городское зонирование
--
міське зонування
--
инфраструктурные факторы туризма
--
інфраструктурні фактори туризму
--
концентрация
--
концентрація
--
крупные города
--
великі міста
--
мегаполисы
--
мегаполіси
--
общественное пространство
--
громадський простір
--
развлекательные услуги
--
розважальні послуги
--
социальная география
--
соціальна географія
--
территориальное размещение
--
територіальне розміщення
--
торгово-развлекательные центры
--
торговельно-розважальні центри
--
транспортные коммуникации
--
транспортні комунікації
--
туристическая привлекательность торговых центров
--
туристична привабливість торгівельних центрів
Анотація:
Наведено результати соціально-географічних досліджень торговельних центрів як об'єктів туристичної привабливості мегаполісу на прикладі м.Харків. Охарактеризовано основні чинники розвитку міських торговельних центрів. Виявлено територіальні особливості концентрації; відображено транспортну доступність і зони впливу торговельних центрів у Харкові.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Соколенко, Анна Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна); Мазурова, Анастасія Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна)
Знайти схожі
>
3.
Ортинська, В.В.
(кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 9
. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.421(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.
Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.
Маркетинг
Украина
Україна
Киев
Київ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ
--
маркектингові переваги ТРЦ
--
ТРЦ
--
торговельно розважальні центри
--
торгово-развлекательные центры
--
маркетингова політика торгівельних центрів
--
маркетинговая политика торговых центров
--
конкурентоспособность торговых центров
--
конкурентоспроможність торгівельних центрів
--
оценочные параметры
--
оціночні параметри
--
потребительские ценности
--
споживаціькі цінності
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонуання
--
социально-этический маркетинг
--
соціально-етичний маркетинг
--
торговые центры
--
торгові центри
--
торговая недвижимость
--
торгівельна нерухомість
--
холистический маркетинг
--
холістичний маркетинг
Анотація:
Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)