Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговельні підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Андрієць В. С. Структурно-логічна схема оптимізації грошових потоків торговельних підприємств/В. С. Андрієць // Економіка, фінанси, право:Київ, 2008,N № 7.-С.3-6
2.

Мейш А. Зв'язок показників звітності про фінансові результати та рух грошових коштів/А. Мейш // Бухгалтерський облік і аудит, 2008,N № 10.-С.19-22
3.

Обущак Т. А. Сучасні тенденції розвитку капіталу торговельних підприємств/Т. А. Обущак // Економіка, фінанси, право:Київ, 2008,N № 8.-С.3-8
4.

Обущак Т. Оптимізація структури капіталу торговельного підприємства/Т. Обущак // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 10.-С.24-29
5.

Бенько М. Розробка плану рахунків бухгалтерського обліку в інформаційному забезпеченні управління торговельним підприємством/М. Бенько // Бухгалтерський облік і аудит, 2011,N № 7.-С.21-26
6.

Куцик П. Сучасний стан та специфіка функціонування оптових торговельних підприємств/П. Куцик, М. Вірт // Економіст. -К, 2011,N № 2.-С.43-45
7.

Блакита Г. Побудова системи стратегічного фінансового контролінгу на торговельних підприємствах/Г. Блакита // Економіст. -К, 2011,N № 2.-С.46-48
8.

Дубовик Т.В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 3.-С.168-173
9.

Краус К. М. Проблемні аспекти організації маркетингової діяльності малих підприємств торговельної галузі України/К. М. Краус // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2012,N № 9.-С.29-31
10.

Бєлова О. Ренжирування мотиваторів та демотиваторів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами/О. Бєлова // Економіст. -К, 2012,N № 12.-С.46-48
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)