Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товари класу люкс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Жебровська О. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" /О. Жебровська // Економіст. -К, 2014,N № 9.-С.44-46
2.

Каправий В.В. Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс»/В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 6.-С.105-109
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)