Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=типы маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна")
Назва : Соціальний маркетинг: предмет і основні типи
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 186-203 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)