Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теория образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінковський Ю. (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України), Мірських Г.
Назва : Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010. - № 3/4. - С. 36-43 (Шифр В17/2010/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Показано, що стратегія освітньої парадигми постіндустріального суспільства у процесі свого становлення зазнає певних трансформацій, впливає на культуру та духовність соціуму, містить внутрішні протиріччя, які змінюють статус та роль усіх учасників освітнього процесу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Журнал
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О. І., Швай Р. І.
Назва : Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10
Примітки : Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Масксименко С. Д.
Назва : Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - Київ: АПН України, 2016. - № 4. - С. 14-15
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітня школа--личность ребенка--личность ученика--методология педагогики--методологія педагогики--общеобразовательная школа--особистість дитини--особистість учня--принципи навчання--принципы обучения--развитие личности--розвиток особистості--теория образования--теорія освіти
Анотація: Автор розглядає методологічні засади і підходи до проблеми особистісного розвитку учнів та пропонує тезу, що найбільш адекватним методом вивчення закономірностей особистісного розвитку учнів є генетико-моделюючий.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондур, Оксана (кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету)
Назва : Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-практичний часопис/ Засновники: Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України. - Київ: Видавництво "Педагогіка і преса", 2018. - № 2. - С. 42-47
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.013
ББК : 74.00
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--теория образования--менеджмент освіти--менеджмент образования--демократична освіта--демократическое образование--глобалізація освіти--глобализация образования--аспекти глобалізації--аспекты глобализации--модернізація освіти--модернизация образования
Анотація: Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)