Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=теория достижения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології), Макаренко, Катерина, Полякова, Юлія
Назва : Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності
Паралельн. назви :Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности
Місце публікування : Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С.119-134: 3 табл. - ISSN 1563-3713. - ISSN 1563-3713
Примітки : Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.74:37
ББК : 60.561.9
Предметні рубрики: Социология
Педагогическая социология
Соціологія
Педагогічна соціологія
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контент-анализ--контент-аналіз--литературное чтение--літературне читання--мотив аффилиации--моти афіліації--мотив власти--мотив влади--мотив избегание неудачи--мотив уникнення невдачі--мотив самореализации--мотив самореалізації--мотив-анализ--мотив-аналіз--мотив-ситуация--мотив-ситуація--мотив-тенденция--мотив-тенденція--мотивы поведения--мотиви поведінки--научные теории--наукові теорії--социологические исследования--соціологічні дослідження--теория достижения--теорі досягнення--теория формирования успешности--теорія формування успішності--учащиеся младших классов--учні молодших класів--учебные тексты--навчальні тексти--школьные учебники--шкільні підручники
Анотація: Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации. Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)