Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=теория достижения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології), Макаренко, Катерина, Полякова, Юлія
Назва
: Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності
Паралельн. назви
:Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности
Місце публікування
: Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С.119-134: 3 табл. - ISSN 1563-3713. - ISSN 1563-3713
Примітки
: Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 316.74:37
ББК
: 60.561.9
Предметні рубрики:
Социология
Педагогическая социология
Соціологія
Педагогічна соціологія
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): контент-анализ--контент-аналіз--литературное чтение--літературне читання--мотив аффилиации--моти афіліації--мотив власти--мотив влади--мотив избегание неудачи--мотив уникнення невдачі--мотив самореализации--мотив самореалізації--мотив-анализ--мотив-аналіз--мотив-ситуация--мотив-ситуація--мотив-тенденция--мотив-тенденція--мотивы поведения--мотиви поведінки--научные теории--наукові теорії--социологические исследования--соціологічні дослідження--
теория достижения
--теорі досягнення--теория формирования успешности--теорія формування успішності--учащиеся младших классов--учні молодших класів--учебные тексты--навчальні тексти--школьные учебники--шкільні підручники
Анотація:
Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации. Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)