Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=телевизионная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Anwar Mir, Imran
(Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422 + 76.006.5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Реклама в средствах массовой информации
Реклама в засобах масової інформації
Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика
--
кризова економіка
--
crisis economy
--
реклама с экономическим уклоном
--
реклама з економічним ухилом
--
ads with economic incentive
--
телевизионная реклама
--
телевізійна реклама
--
TV adventing
--
элемент новизны
--
елемент новизни
--
ads with novelty
--
юмористическая реклама
--
гумористична реклама
--
humorius ads
Анотація:
The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Відео-маркетинг: путівник для
початківця [Текст]> // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. -
N 5/6
. - С. 26-29 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
відео для початківців
--
короткоформатне відео
--
контенти
--
довге відео
--
телевізійна реклама
--
формат відео
--
відео обладнання
--
вимірювання відео
--
видео для начинающих
--
короткоформатное видео
--
длинные видео
--
телевизионная реклама
--
формат видео
--
видео оборудование
--
измерение видео
Анотація:
Посібник для початківців відео-маркетингу, який охоплює створення стратегії відео-маркетингу, вибір формату відео та розміру екрана, вимірювання відео та визначення бюджету відео.
Знайти схожі
>
3.
Батаєва, Катерина
(кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. -
№ 3
. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология
--
візуальна соціологія
--
гендерна поведінка
--
гендерні моделі
--
гендерное поведение
--
гендерные модели
--
комерційна реклама
--
коммерческая реклама
--
образ женщины в рекламе
--
образ жінки в рекламі
--
образ мужчины в рекламе
--
образ чоловіка в рекламі
--
социальная иконография
--
социальная иконология
--
социология коммуникаций
--
социология рекламы
--
соціальна іконографія
--
соціальна іконологія
--
соціологія комунікацій
--
соціологія реклами
--
телевизионная реклама
--
телевізійна реклама
Анотація:
У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.
Знайти схожі
>
4.
Примак, Тетяна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана").
Ще раз про ефективність реклами / Т. Примак> // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. -
№ 1
. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл.
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
ефективність реклами
--
эффективность рекламы
--
рекламні блоки
--
рекламные блоки
--
директ-маркетинг
--
интернет-реклама
--
інтернет-реклама
--
телевізійна реклама
--
телевизионная реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)