Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=таксономія Блума<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди), Хайруліна, Василина
Назва : Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"
Місце публікування : Рідна школа. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 4. - С. 32-38: рис., а-табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісна освіта--компетентностное образование--творчі здібності учнів--творческие способности учащихся--організація навчання--организация обучения--таксономія блума--таксономия блума--блума таксономія--блума таксономия--науково-педагогічні проекти--научно-педагогические проекты--проектні класи--проектные классы--творчі здібності учнів--творческие способности учеников--компоненти структури творчих здібностей--компоненты структуры творческиъ способностей--компетентнісна освіта--компетентностное образование--рівні таксономії--уровни таксономии--загальні цілі навчання--общие цели обучения--методи розвитку творчих здібностей--методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дем'янюк, Юрій (професор кафедри прикордонної безпеки; кандидат педагогічних наук; доцент), Ставицький О.
Назва : Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ, 2016. - № 1. - С. 99-112: табл. (Шифр В17/2016/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--військова освіта--военное образование--кадри прикордонної служби--кадры пограничной службы--компетентнісний підхід--компетентностный подход--професійна компетентність--профессиональная компетентность--організаторська компетентність--организаторская компетентность--майбутні офіцери-прикордонники--будущие офицеры-пограничники--таксономія блума--таксономия блума--блума таксономія--блума таксономия
Анотація: Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання. З'ясовано, що організаторська компетентність офіцера-прикордонника - це інтегральна властивість підготовленого фахівця, що характеризує динамічне поєднання набутих ним компетенцій за структурою, яка відображає їх закономірну послідовність у відтворенні циклу організаторської діяльності за певними нормами в різних умовах. Встановлено, що у структурі організаторської компетентності набуті компетенції групуються в такі ключові компетентності: гностичну, прогностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну, оперативно-процесуальну та коректувальну. Доведено, що вимірюванню організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників з використанням таксономії Б. Блума у пізнавальній сфері сприятиме формулюванню результатів навчання у термінах компетентності.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)