Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сучасний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Барабаш О.В. Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність/О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 12.-С.113-121
2.

Романова Л. В. До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні/Л. В. Романова // Економіка АПК. -К., 2013,N № 5.-С.102-107
3.

Федоров А. То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство/А. Федоров // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.44-47
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)