Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стимулювання збуту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в-5
Автор(и) : Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук), Пєхота І.С., Слівінська, Наталія Петрівна
Назва : Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 1. - С. 130-134
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бюджетные ограничения--бюджетні обмеження--маркетинговая политика коммуникаций--маркетингова політика комунікацій--финансовые ограничения--фінансові обмеження--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--розроблення фірмового стилю--разработка фирменного стиля--створення партнерських взаємовідносин--создание партнерских взаимоотношений--проведення рекламних компаній--проведение рекламных компаний--мережа інтернет--сеть интернет--паблик-рилейшнз--особисті продажі--персональные продажи--стимулювання збуту--стимулирование сбыта--реалізація програми лояльності--реализация программы лояльности--пряма розсилка повідомлень--прямая рассылка уведомлений--паблісіті--паблисити
Анотація: Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Ревчук, Виталий
Назва : Отдельные вопросы исследования рынка автобусов
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 2. - С. 16-22: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментация рынка--сегментація ринку--рынок автомобилей--ринок автомобілів--ринок автобусів--рынок автобусов--стимулирование сбыта--стимулювання збуту--конкурирующие компании--конкуруючі компанії--классификация автобусов--класифікація автобусів
Анотація: Автор проводит исследование рынка автобусов.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 60.84(4УКР)в6
Автор(и) : Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України), Чаплай, Ірина Віталіївна
Назва : Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 69-78: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 60.84(4УКР)в6
Предметні рубрики: Социальное управление
Соціальне управління
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): административные услуги--адміністративні послуги--е-адміністрування--э-администрирование--электронное администрирование--електронне адміністрування--брендинг--выставки--государственное управление--державне управління--ивент-маркетинг--івент-маркетинг--информационные технологии в управлении--інформаційні технології в управлінні--конструктивный социальный диалог--конструктивний соціальний діалог--социальный диалог--соціальний діалог--копирайтинг--копірайтинг--мерчандайзинг--неформальные вербальные коммуникации--нелформальні вербальні комунікації--общественное мнение--громадська думка--паблик релейшнз--паблік релейшнз--персональные продажи--персональні продажі--пропаганда--прямой маркетинг--прямий маркетинг--социологические опросы--соціологічні опитування--стимулирование сбыта--стимулювання збуту--теоретические аспекты--теоретичні рспекти--управленческие системы--управлінські системи--ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)