Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=стимулювання збуту<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290в-5
Автор(и)
: Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук), Пєхота І.С., Слівінська, Наталія Петрівна
Назва
: Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету
Серія:
Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 1. - С. 130-134
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.290в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бюджетные ограничения--бюджетні обмеження--маркетинговая политика коммуникаций--маркетингова політика комунікацій--финансовые ограничения--фінансові обмеження--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--розроблення фірмового стилю--разработка фирменного стиля--створення партнерських взаємовідносин--создание партнерских взаимоотношений--проведення рекламних компаній--проведение рекламных компаний--мережа інтернет--сеть интернет--паблик-рилейшнз--особисті продажі--персональные продажи--
стимулювання збуту
--стимулирование сбыта--реалізація програми лояльності--реализация программы лояльности--пряма розсилка повідомлень--прямая рассылка уведомлений--паблісіті--паблисити
Анотація:
Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Ревчук, Виталий
Назва
: Отдельные вопросы исследования рынка автобусов
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 2. - С. 16-22: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментация рынка--сегментація ринку--рынок автомобилей--ринок автомобілів--ринок автобусів--рынок автобусов--стимулирование сбыта--
стимулювання збуту
--конкурирующие компании--конкуруючі компанії--классификация автобусов--класифікація автобусів
Анотація:
Автор проводит исследование рынка автобусов.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 60.84(4УКР)в6
Автор(и)
: Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України), Чаплай, Ірина Віталіївна
Назва
: Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 69-78: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 60.84(4УКР)в6
Предметні рубрики:
Социальное управление
Соціальне управління
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): административные услуги--адміністративні послуги--е-адміністрування--э-администрирование--электронное администрирование--електронне адміністрування--брендинг--выставки--государственное управление--державне управління--ивент-маркетинг--івент-маркетинг--информационные технологии в управлении--інформаційні технології в управлінні--конструктивный социальный диалог--конструктивний соціальний діалог--социальный диалог--соціальний діалог--копирайтинг--копірайтинг--мерчандайзинг--неформальные вербальные коммуникации--нелформальні вербальні комунікації--общественное мнение--громадська думка--паблик релейшнз--паблік релейшнз--персональные продажи--персональні продажі--пропаганда--прямой маркетинг--прямий маркетинг--социологические опросы--соціологічні опитування--стимулирование сбыта--
стимулювання збуту
--теоретические аспекты--теоретичні рспекти--управленческие системы--управлінські системи--ярмарки
Анотація:
Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як:
стимулювання збуту
, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)