Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=старшеклассники<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
63
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Шлімакова, І. І.
(кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри екологічної психології та психічного здоров'я Чернігівського національного педагогічного університту імені Т. Г. Шевченка).
Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 21-28 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.9.07
Рубрики:
Екологічна психологія
Экологическая психология
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
старшеклассники
--
екологічна свідомість
--
экологическое сознание
--
екологічно-життєві принципи
--
экологическо-жизненные принципы
--
екологічні цінності
--
экологические ценности
--
екоатрибутивна поведінка
--
екоатрибутивное поведение
--
особиста відповідальність
--
личная ответственность
--
внутрішня саморефлексія
--
внутренняя саморефлексия
Анотація:
Представлено програму екопсихологічного тренінгу. Проаналізовано сучасні підходи до формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного підходу.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Вісім кроків до природи, програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Щорс, В. В.
(аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського).
Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 34-47 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.9.07
Рубрики:
Експериментальна психологія
Экспериментальная психология
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
гуманістичне виховання старшокласників
--
волонтерська діяльність
--
методологічні положення
--
тренінгові програми
--
тренінгові заняття
--
соціальна педагогіка
--
старшеклассники
--
гуманистическое воспитание старшеклассников
--
волонтерская деятельность
--
методологические положения
--
тренинговые программы
--
тренинговые занятия
--
социальная педагогика
Анотація:
Представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Пропонуються вправи тренінгової програми.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Гуманізм - основний фактор волонтерської діяльності старшокласників, тренінгова програма \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Шеремет, Микола
(начальник відділу освіти Дніпропетровської райдержадміністрації).
Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. -
Т. 16
,
№ 1/2
. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.202.5
Рубрики:
Общеобразовательная школа
Загальноосвітня школа
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність
--
критичне мислення
--
старшокласники
--
информационная компетентность
--
критическое мышление
--
старшеклассники
--
засоби критичного мишлення
--
средства критического мышления
Анотація:
Розглянуто процес формування інформаційної компетентності старшокласників засобами критичного мислення.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
4.
Назаренко, Галина
(кандидат педагогічних наук; докторант; проректор з наукової роботи).
Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 3-9 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
старшеклассники
--
культура демократизму
--
культура демократизма
--
дослідно-експериментальна робота
--
опытно-экспериментальная работа
--
інформаційно-комунікаційний освітній простір
--
информационно-коммуникационное образовательное пространство
--
учнівська молоди
--
ученическая молодежь
--
виховання культури демократизму
--
воспитание культуры демократизма
--
ознаки демократії
--
признаки демократии
--
етапи досліджень
--
этапы исследований
--
електронна демократія
--
электронная демократия
--
інтернет-проекти
--
интернет-проекты
Анотація:
Висвітлюються особливості дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського та регіонального рівнів на базі навчальних закладів Черкаської, Дніпропетровської та Донецької областей з виховання культури демократизму старшокласників як зростаючих суб`єктів громадянського суспільства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Жукова, Ольга
(директор).
Виховання у старшокласників якостей суб`єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 50-55 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники
--
старшеклассники
--
громадянське суспільство
--
гражданское общество
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
дослідно-екпериментальна робота
--
опытно-экспериментальная работа
--
суб'єкт громадянського суспільства
--
субъект гражданского общества
--
громадянська гідність
--
гражданское достоинство
--
активність старшокласника
--
активность старшеклассника
--
самостійність старшокласника
--
самостоятельность старшеклассника
--
громадянська відповідальність
--
гражданская ответственность
--
моральність особистості
--
моральность личности
--
рефлексивність особистості
--
рефлексивность личности
Анотація:
Висвітлюються результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня, здійсненої на базі Макіївської гімназії Макіївської міської ради Донецької області. Зазначено, що педагогічний колектив закладу дослідив психолого-педагогічні умови підвищення ефективності виховання у старшокласників якостей суб`єкта громадянського суспільства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Разумова, Ольга (заступник директора); Макіївська гімназія Донецької області \о ней\
Знайти схожі
>
6.
Нємцева, Тетяна
(директор; аспірант).
Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 17-22 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Кл.слова (ненормовані):
програмно-цільовий підхід
--
программно-целевой подход
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
громадянська ініціативність
--
гражданская инициативность
--
позакласна діяльність
--
внеклассная деятельность
--
виховання громадянської ініціативності
--
воспитание гражданской инициативности
--
виховна діяльність
--
воспитательная деятельность
--
цільові виховні програми
--
целеые воспитательные программы
--
комплексні цільові програми
--
комплексные целевые программы
--
сходинки цільових виховних програм
--
ступеньки целевых воспитательных программ
Анотація:
Висвітлюється сутність програмно-цільового підходу та особливості його реалізації як умови підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Одинадцять сходинок до успіху, цільова виховна програма \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Ломакіна, Галина
(аспірант Інституту проблем виховання НАПН України; завідувач).
Сутність і структура поняття "старшокласник як суб`єкт громадянського суспільства / Г. Ломакіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 10-16 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
громадянське суспільство
--
гражданское общество
--
демократичні цінності
--
демократические ценности
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
суб`єкти громадянського суспільства
--
субъекты гражданского общества
--
форми прояви світогляду
--
самосвідомість
--
ціннісні орієнтації
--
соціальні установки
--
особливості потреб
--
філософія освіти
Анотація:
Розглядається поняття "громадянське суспільство" як екрнрмічна, соціальна, політична та духовна сфери діяльності суб`єкта. Розкрито сутність та структуру категорії "старшокласник-суб`єкт громадянського суспільства". Охарактеризовано особливості самовизначення й самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
8.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
учні старших класів
--
ученики старших классов
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
педагогічні тести
--
педагогические тесты
--
тестові завдання
--
тестовые задания
--
оцінювання знань
--
оценивание знаний
--
система знань про людину
--
система знаний о человеке
--
людинознавство
--
человековедение
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
навчальні досягнення
--
учебные достижения
--
технології педагогічних вимірювань
--
технологии педагогических измерений
--
виды тестов
--
види тестів
--
примеры тестов
--
приклади тестів
Анотація:
Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.
Знайти схожі
>
9.
Косянчук, Сергій
(аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр.)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования
--
гуманітаризація освіти
--
зміст освіти
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностно ориентированное образование
--
компетентностное образование
--
литературное образование
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
содержание образования
--
содержание обучения
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностно-смысловые ориентации
--
ценностно-смысловые представления
--
ціннісно-смислова сфера
--
ціннісно-смислові орієнтації
--
ціннісно-смислові уявлення
--
шкільна літературна освіта
Анотація:
Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.
Знайти схожі
>
10.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 22-25. - Література : С.25 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури
--
виховання старшокласників
--
воспитание на уроках литературы
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
социальная компетентность
--
старшеклассники
--
старшие классы
--
старші класи
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Стаття актуалізує проблему формування соціальної компетнтності старшокласників, зокрема на уроках літератури. Засвоєння знань про людину розглядається як основний компонент формування соціальної компетентності учнів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)