Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшеклассники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шлімакова, І. І. (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри екологічної психології та психічного здоров'я Чернігівського національного педагогічного університту імені Т. Г. Шевченка).
    Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 21-28 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
   Экологическая психология

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- екологічна свідомість -- экологическое сознание -- екологічно-життєві принципи -- экологическо-жизненные принципы -- екологічні цінності -- экологические ценности -- екоатрибутивна поведінка -- екоатрибутивное поведение -- особиста відповідальність -- личная ответственность -- внутрішня саморефлексія -- внутренняя саморефлексия
Анотація: Представлено програму екопсихологічного тренінгу. Проаналізовано сучасні підходи до формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного підходу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Вісім кроків до природи, програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Щорс, В. В. (аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського).
    Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 34-47 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- гуманістичне виховання старшокласників -- волонтерська діяльність -- методологічні положення -- тренінгові програми -- тренінгові заняття -- соціальна педагогіка -- старшеклассники -- гуманистическое воспитание старшеклассников -- волонтерская деятельность -- методологические положения -- тренинговые программы -- тренинговые занятия -- социальная педагогика
Анотація: Представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Пропонуються вправи тренінгової програми.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гуманізм - основний фактор волонтерської діяльності старшокласників, тренінгова програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Шеремет, Микола (начальник відділу освіти Дніпропетровської райдержадміністрації).
    Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- критичне мислення -- старшокласники -- информационная компетентность -- критическое мышление -- старшеклассники -- засоби критичного мишлення -- средства критического мышления
Анотація: Розглянуто процес формування інформаційної компетентності старшокласників засобами критичного мислення.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

4.


    Назаренко, Галина (кандидат педагогічних наук; докторант; проректор з наукової роботи).
    Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 3-9 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- культура демократизму -- культура демократизма -- дослідно-експериментальна робота -- опытно-экспериментальная работа -- інформаційно-комунікаційний освітній простір -- информационно-коммуникационное образовательное пространство -- учнівська молоди -- ученическая молодежь -- виховання культури демократизму -- воспитание культуры демократизма -- ознаки демократії -- признаки демократии -- етапи досліджень -- этапы исследований -- електронна демократія -- электронная демократия -- інтернет-проекти -- интернет-проекты
Анотація: Висвітлюються особливості дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського та регіонального рівнів на базі навчальних закладів Черкаської, Дніпропетровської та Донецької областей з виховання культури демократизму старшокласників як зростаючих суб`єктів громадянського суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Жукова, Ольга (директор).
    Виховання у старшокласників якостей суб`єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 50-55 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- дослідно-екпериментальна робота -- опытно-экспериментальная работа -- суб'єкт громадянського суспільства -- субъект гражданского общества -- громадянська гідність -- гражданское достоинство -- активність старшокласника -- активность старшеклассника -- самостійність старшокласника -- самостоятельность старшеклассника -- громадянська відповідальність -- гражданская ответственность -- моральність особистості -- моральность личности -- рефлексивність особистості -- рефлексивность личности
Анотація: Висвітлюються результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня, здійсненої на базі Макіївської гімназії Макіївської міської ради Донецької області. Зазначено, що педагогічний колектив закладу дослідив психолого-педагогічні умови підвищення ефективності виховання у старшокласників якостей суб`єкта громадянського суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Разумова, Ольга (заступник директора); Макіївська гімназія Донецької області \о ней\

Знайти схожі

6.


    Нємцева, Тетяна (директор; аспірант).
    Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-22 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

Кл.слова (ненормовані):
програмно-цільовий підхід -- программно-целевой подход -- старшокласники -- старшеклассники -- громадянська ініціативність -- гражданская инициативность -- позакласна діяльність -- внеклассная деятельность -- виховання громадянської ініціативності -- воспитание гражданской инициативности -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- цільові виховні програми -- целеые воспитательные программы -- комплексні цільові програми -- комплексные целевые программы -- сходинки цільових виховних програм -- ступеньки целевых воспитательных программ
Анотація: Висвітлюється сутність програмно-цільового підходу та особливості його реалізації як умови підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одинадцять сходинок до успіху, цільова виховна програма \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Ломакіна, Галина (аспірант Інституту проблем виховання НАПН України; завідувач).
    Сутність і структура поняття "старшокласник як суб`єкт громадянського суспільства / Г. Ломакіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 10-16 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
громадянське суспільство -- гражданское общество -- демократичні цінності -- демократические ценности -- старшокласники -- старшеклассники -- суб`єкти громадянського суспільства -- субъекты гражданского общества -- форми прояви світогляду -- самосвідомість -- ціннісні орієнтації -- соціальні установки -- особливості потреб -- філософія освіти
Анотація: Розглядається поняття "громадянське суспільство" як екрнрмічна, соціальна, політична та духовна сфери діяльності суб`єкта. Розкрито сутність та структуру категорії "старшокласник-суб`єкт громадянського суспільства". Охарактеризовано особливості самовизначення й самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

9.


    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.


Знайти схожі

10.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 22-25. - Література : С.25 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- виховання старшокласників -- воспитание на уроках литературы -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- социальная компетентность -- старшеклассники -- старшие классы -- старші класи -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття актуалізує проблему формування соціальної компетнтності старшокласників, зокрема на уроках літератури. Засвоєння знань про людину розглядається як основний компонент формування соціальної компетентності учнів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)