Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   П 75


    Ast, R.
    Effects of Empty Space / R. Ast // Строительство, материаловедение, машиностроение : сборник научных трудов / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архит.; под ред. В. И. Большакова. - Днепропетровск : ПГАСА, 2005. - Вып. 32. Ч. 2. - P277-285 : tabl. . - ISBN 966-7282-16-3
УДК
Рубрики: Архітектура
   Архитектура

   Містобудування

   Градостроительство

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
empty space -- порожній простір -- perception process -- процес сприйняття -- activity of perception -- активність сприйняття -- brain -- мозок -- image -- зображення


Дод.точки доступу:
Большаков, В. И. \ред.\; Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры(Днепропетровск)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Valencia-de Lara, Pilar (Ph.D. (Economics and Business Sciences); Associate Professor; (Faculty of Social Sciences); University Castilla-La-Mancha; Span).
    Persohality traits and attitudes of an entrepreneur: an empirical study [Text] / Р. Valencia-de Lara, H. Arague-Hontangas = Індивідуальні риси характеру та установки підприємця : емпіричне дослідження / П.Валенсіа-де Лара, Н.Арак-Хонтангас = Индивидуальные черты характера и установки предпринимателя : эмпирическое исследование / П.Валенсиа-де Лара, Н.Арак-Хонтангас // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 350-358 : табл. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1 + 88.4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

Кл.слова (ненормовані):
восприятие возможностей -- сприйняття можливостей -- perceptions of opportunities -- восприятие рисков -- сприйняття ризиків -- risks'perseptions -- индивидуальные черты характера -- індивідуальні риси характеру -- personality trait -- оптимизм -- оптимізм -- optimism -- предпринимательство -- підприємництво -- entrepreneurship -- установки предпринимателя -- установки підприємця -- attitudes -- підприємницька психологія -- предпринимательская психология
Анотація: In this stury we analyze the effect of certain factors of potential enterpreners in implementation of a company. The empirical analysis allows us to contrast the hypotheses through a logistie analysis.
Проанализировано влияние определенных факторов на потенциальных предпринимателей при принятии решения об основании компании. Выдвинутые гипотезы подвергнуты логистическому анализу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Arague-Hontangas, Hatividad
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


Український державний університет науки і технологій

    Khanzhy, V. B.
    The Interpretation of Husserl’s Time-Consciousness in the Reconstruction of the Concept of Anthropic Time. Part One / V. B. Khanzhy, D. M. Lyashenko // Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т науки і технологій. - Дніпро, 2023. - Вип. 23.: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P117-132. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/283627/277914. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/16888. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Епістемологія

   Эпистемология

Кл.слова (ненормовані):
Edmund Husserl -- Едмунд Гуссерль -- anthropological paradigm of time -- антропологічна парадигма часу -- "grasping-from-now" -- "схоплення-з-тепер" -- epoché -- епохé -- intentionality of consciousness -- інтенційованість свідомость -- ability of human consciousness -- здатності людської свідомості -- temporal phases -- фази часу -- retention -- ретенція -- recollection -- спогад -- perception -- сприйняття -- concept of anthropic time -- концепція антропного часу

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Lyashenko, D. M.; Український державний університет науки і технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Тітар, І. О. (кандидат соціологічних наук; науковий співробітник відділу моніторингових досліджень соціально-економічних трансформацій).
    Імідж України в контексті асоціації з Європейським Союзом [Текст] / І. О. Тітар // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 76-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 66.4(0)
Рубрики: Політика
   Міжнародні відносини

   Политика

   Международные отношения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аналітичні центри -- фрейми сприйняття -- міжнародні договори -- імідж України -- репутація держави -- міжнародний імідж України -- економічні загрози -- країни ЄС -- європейська інтеграція -- євроінтеграція -- аналитические центры -- фреймы восприятия -- международные договора -- имидж Украины -- репутация государства -- международный имидж Украины -- экономические угрозы -- страны ЕС -- европейская интеграция -- евроинтеграция
Анотація: Вивчено думки найбільш впливових закордонних аналітичних центрів щодо ситуації в Україні протягом весни 2014 р. - осені 2015 р. Проаналізовано поширеність і інтенсивність уваги до України та фрейми її сприйняття. Особливу увагу приділено асоціації України та ЄС, рекомендаціям і пересторогам, висловленим центрами.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Угода про асоціацію України з Європейським Союзом, міжнародний договір \о произв.\; Соглашение об Ассоциации Украины с Европейским Союзом, международный договор \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Цай, Шуо-Чан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Азії; м.Коахсунг; Тайвань).
    Інтегрування інформаційних систем у викладання на основі поширення інноваційних перспектив : на прикладі невдалого функціонування операційної системи Vista / Ш. -Ч. Цай, Ч. -Ю. Янь // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 417-426 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- моделирование восприятия технологии -- моделювання сприйняття технології -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- образовательные потребности -- освітні потреби -- образовательные процессы -- освітні процеси -- операционные системы -- операційні системи -- организационное интегрирование -- організаційне інтегрування -- ПО -- ПЗ -- потребительская функциональность -- споживча функціональність -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- распространение инноваций -- поширення інновацій -- технические средства -- технічні засоби -- технологические инновации -- технологічні інновації
Анотація: Проаналізовано освіту на основі інформаційних технологій і залучення їх вчителями до освітнього процесу. Не всі інноваційні технологічні продукти сприймаються споживачами так, як задумано. Наприклад, термін використання попереднього покоління операціної системи Windous-VISTA - склав лише 2 роки. Автори розглянули модель ухвалення рішень вчителями відносно VISTA на основі комбінації парадигми процесу інноваційного рішення (Роджерс, 1995) і моделі сприйняття технології (Девіс, 1989). Результати показали, що викладачі вважають Vista погано сумісною з іншим програмним забезпченням і надають перевагу попередній версії Windous ХР як більш відповідній потребам у порівнянні з менш функціональною VISTA. Крім того, викладачі вважали процес установлення і використання VISTA занадто складним.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янь, Чінь-Юнь (старший викладач кафедри готельного маркетингу та керування культурними заходами Національного університету гостинності та туризму; м.Коахсунг; Тайвань; PhD); Windows Vista, операционная система \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Єременко, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри філософії культури і культурології Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля).
    Історична подія очима учасників і спостерігачів = Историческое событие глазами участников и наблюдателей / О. Єременко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 4. - С. 164-180. - Библиогр.: с. 180 (3 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология общества, 2014 г.

   Соціологія суспільства, 2014 р.

   Україна
    Украина

    Луганск

Кл.слова (ненормовані):
восприятие целостности событий -- сприйняття цілосності подій -- интервьюирование -- інтерв'ювання -- информация в восприятии событий -- інформація у сприйнятті подій -- исторические события -- історичні події -- методы исследований -- методи досліджень -- наблюдатели событий -- рефлексія віни -- рефлексия вины -- случайность в событиях -- випадковість у подіях -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- участники событий -- учасники подій -- эмоционально-ценностное отношение к событиям -- емоційно-ціннісні відношення до подій
Анотація: Анализируются особенности восприятия событий, которые происходили в Луганске весной и летом 2014 года, наблюдателями и участниками этих событий. Исследование было проведено методом глубинного интервьюирования.


Знайти схожі

9.


    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.


Знайти схожі

10.


    Капушуцоглу, Садуман (доцент кафедри педагогіки Університету Абант Ізет Байзал; м.Голкой; Болу; Туреччина; PhD).
    Аналіз сприйняття і вживаності моделі розвиваючого наставництва / С. Капушуцоглу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 215-225 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5ТУЦ)в7-2 + 74.04(5ТУЦ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
наставники -- преподаватели -- викладачі -- организация образования -- організація освіти -- развивающее наставничество -- розвиваюче наставництво -- супервайзеры -- супервайзери
Анотація: Проаналізовано сприйняття і вживання моделі розвиваючого наставництва з точки зору наставників і викладачів. Вибірка дослідження складається з 22 наставників і 248 викладачів. Анкета дослідження містила 45 пунктів. Для аналізу даних застосовано процентний метод, Т-тест і двохфакторний дисперсійний аналіз. Було виявлено відмінності в думках наставників і викладачів, але обидві групи прийняли модель.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)