Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=споживацькі пріоритети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.1(5МАЛ)в-5
Автор(и) : Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія), Реман Хан, Саїф, Руб Хан, Абдур
Назва : Критерії вибору банку : за даними Малайзії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 7. - С. 429-435: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.1(5МАЛ)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Географіч. рубрики: Малайзия
Малайзія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банковские услуги--банківські послуги--доверие банкам--довіра банкам--вибор банков--выбор банка--критерії вибору банку--критерии выбора банка--методология маркетинга--методологія маркетингу--групповые предпочтения--групові вподобання--демографические зависимости--демографічні залежності--избирательные критерии--критерии выбора банка--коммерческие банки--комерційні банки--коммуникационные технологии--комунікаційні технології--персонал--потребительские приоритеты--споживацькі пріоритети--сервисное качество--сервісна якість--социологические опросы--соціологічні опитування--удобство банка--зручність--ценовые факторы--цінові чинники
Анотація: Подано критерії вибору банку в Малайзії. Акцент зроблено на таких критеріях: вплив інших людей, комунікаційні технології у банку, зручність, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття, якість сервісу та вартість. Окремо описано демографічні залежності у побудові системи пріоритетів при виборі банку. Опитування було проведено на території Університету Таман (Скудай, Малайзія). Вибірка опитування – 187 респондентів. Найбільш значущим чинником стала "якість сервісу", далі йдуть (по мірі зниження значущості) зручність, вартість послуг, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття. Найменш значущим фактором став вплив на вибір банку інших людей. При цьому доволі очевидними є відмінності у побудові системи пріоритетів між різними соціально-демографічними групами (за статтю, віком, сімейним станом, рівнем освіти та сферою діяльності).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)