Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спецалісти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290г-6
Автор(и) : Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 9. - С. 119-124: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 65.290г-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чучка, Іван Михайлович (доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук), Гаврилець, Олеся Василівна
Назва : Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Серія: Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 11. - С. 296-304: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.240(4УКР)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Теория трудовых ресурсов
Теорія трудових ресурсів
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образовательные услуги--освітні послуги--маркетинг--потребительские потребности--споживацькі потреби--профессиональные компетенции--професійні компетенції--профессиональные мотивации--професійні мотивації--рынок труда--ринок праці--рыночный спрос--ринковий попит--социологические исследования--соціологічні дослідження--специалисты-маркетологи--спецалісти-маркетологи
Анотація: Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)