Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=спецалісти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290г-6
Автор(и)
: Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент)
Назва
: Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 9. - С. 119-124: схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 65.290г-6
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація:
Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Чучка, Іван Михайлович (доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук), Гаврилець, Олеся Василівна
Назва
: Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці
Серія:
Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 11. - С. 296-304: граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.240(4УКР)г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Теория трудовых ресурсов
Теорія трудових ресурсів
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): образовательные услуги--освітні послуги--маркетинг--потребительские потребности--споживацькі потреби--профессиональные компетенции--професійні компетенції--профессиональные мотивации--професійні мотивації--рынок труда--ринок праці--рыночный спрос--ринковий попит--социологические исследования--соціологічні дослідження--специалисты-маркетологи--
спецалісти
-маркетологи
Анотація:
Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)